jump to navigation

Mircea Eliade: „Întoarcerea din rai” 31/08/2010

Posted by Theophyle in 1, Carte Contemporana (sec. 20-21).
Tags: ,
trackback

Îndată ce este sigur că i s-a dat ceva, parcă doreşte mai puţin acel lucru; i se pare firesc că îl are. Începe chiar să-l irite indiferenţa aceasta, şi poate i-ar plăcea altceva; i-ar plăcea să nu fie lăsat singur, ca să-şi poată iubi atunci singurătatea, să-şi făgăduiască şi să viseze la bucuriile unor apropiate ceasuri de meditaţie, care nu se împlineau niciodată. Cunoaşte de mult chinul acestor bucurii care pier în clipa descoperirii lor, vacuitatea în care se trezeşte atunci când aştepta să aibă într-adevăr ceva de făcut, să gândească, să lucreze. „Întoarcerea din rai”

Puteti citi articolul si comenta pe Politeia World

Comentarii

1. Remaniere făra remaniaţi « Politeía - 31/08/2010

[…] P.S. Postari noi pe Politea Digest si pe Bibliophyle blog. […]

2. tibi - 31/08/2010

? test

3. tibi - 31/08/2010

Salut Teofil

Multuesc pentru semnal. Miine cumpar cartea.

4. Theophyle - 31/08/2010

Salut @tibi,
nu’sh ce are platforma de nu te-a recunoscut 🙂

5. tibi - 31/08/2010

Nu/i bai. Am inteles. 🙂

6. tiberiuorasanu - 02/09/2010

Salve !

Luat cartea, făcut o postare preliminară despre pe bloaga mea, şi pus articolul acesta de aici, pe FAIN ! 🙂

7. Anca A - 21/09/2010

Buna,

continutul mesajului meu nu are legatura cu cartea lui Eliade dar am rugamintea sa-l citesti totusi. Cautand pe net articole despre literatura fantastica (in general) am dat peste blogul tau. Fiindca nu mai pot posta nici un comentariu la articolele despre Romanul Fantastic mi-am permis sa-ti „fur” putin spatiu de la acest articol.
Ma intereseaza acest subiect, mai ales ca despre el voi vorbi in teza mea de dizertatie. Vazand numeroasele surse amintite in articolele tale m-am gandit sa-ti cer ajutorul si sa te intreb care sunt autorii care merita cititi in materie de fantastic (ca si analiza). Ai putea sa-mi sugerezi o bibliografie? (spatiu si timp in lit fantastica, tipologii personaje)
Iti multumesc tare mult!

8. Theophyle - 21/09/2010

Anca A, salut!
Am raspuns prin mail. Pentru intrebari / rasp[unsuri, accesati aboutread@gmail.com


Sorry comments are closed for this entry

