jump to navigation

Pauza:Intre T-Rex si Nesto-Rex 03/08/2009

Posted by Theophyle in 1, Jurnalism, Pauza.
Tags: , ,
trackback

Dupa terminarea tranzitiei de 20 de ani, Romania inainteaza spre o noua perioada glorioasa, Cretacic. Dupa secarea resurselor naturale, devalizarea bancilor si lichidarea economiilor unor cetateni inocenti, mogulul mioritic hotaraste ca in afara buzunarelor populatiei trebuie sa fie operate si simturile, ideile sau gandirea.  Ce facem? Cumparam media – cu banii luati de la ei, vom produce inca o data profit, tot de la ei. 

Cercetatorii inca nu au ajuns la concluzia cam  ce fel de animal a fost T-Rex-ul, daca era vânator sau  căuta cadavre pentru a se hrăni. Pentru mine lucrul este neimportant pentru ca mogulul de presa este si una si alta, vaneaza pe cei slabi si trimite “haitele de ucigasi” pentru a transforma lucrurile vii in “cadavre”.

164-1

Ceea ce se intampla de doua zile la Cotidianul este de neacceptat, nu poti sa-ti reinventezi metodele de dinainte  de 1989 intr-o realitate a anului 2009. Adevarat, Cotidianul este o afacere privata intr-o societate capitalista. Intr-o societate cu economie de piata poti sa-ti administrezi afacerea cum vrei, dar poti sa-ti primesti si rasplata daca piata respinge metodele de “administrare.” Personal nu-mi plac metodele de administrare de felul acesta,  si nu- mi plac nici reptilele mici sau mari.

Pana la urma dupa Tyrannosaurus rex va dispare si Nesto-rexul, timpurile s-au schimbat. Chiar nu vreau sa traiesc in Cretacic. 

Pamflet 😆

Comentarii

1. maya - 03/08/2009

Buna seara si buna sa va fie inima!
😆

2. maya - 03/08/2009

Nici mie nu-mi plac reptilele mari,nici cele mici;nici soarecii nici sobolanii!
😦

3. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, servus. Chiar nu am putut sa ma mai abtin 🙂

4. maya - 03/08/2009

Apropo! Am auzit ca prin capitala umbla liber un sarpe urias, lung de 9m!
Aveti grija!

5. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, problema este cu serpii care au maini si picioare 🙂

6. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
😆
Servus! Ma bucur „sa te vad”! 😆
Esti bine cu sanatatea?

7. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, si eu. ai terminat treaba? 🙂

8. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

serpii cu miini si cu picioare sint cei mai periculosi/mai ales daca ai avut si „sansa” sa ii mai si stringi la piept 😦

9. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, si aici ai dreptate – dai caldura primesti venin 🙂

10. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
🙂

Raportez! 😆 In mare da! „Mizeria” strinsa,mobila este la loc,netul de azi merge + serviciu 😆 in rest urmeaza finetzurile!
Sper sa fiu gata pina la Sfinta Maria ! 😆 Am suferit ca si un ciine ca nu am avut internet.
😆
Am avut si musafiri la sfirsit de saptamina!
Dar sint multumita;este dragalas!

11. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, crede-ma ca stiu despre ce vorbesti 🙂
in alta prdine de idei ce zici de @CP si de hahalerele lui Vantu 😦

12. maya - 03/08/2009

Apropo de caldura,dar caldura de afara! 😆

Mircea Eliade are o schita numita INDIA. Am citit-o mai demult;
invatatura primita de acolo nu am uitat-o insa.

Eliade povesteste ca fiind in India pentru prima oara, a plecat catre sudul tarii , impreuna cu un indian prieten la o mare sarbatoare religioasa care aduna in fiecare an sute de mii de oameni.

Trenul cu care mergea era supra aglomerat si calatoria i se parea infernala. La peste 50 de grade, intr-un vagon in care stateau claie peste gramada oameni si vaci, Eliade s-a simtit stors de puteri, iar cind au ajuns la destinatie parea ca imbatranise cu 10 ani.

Era tanar si in putere iar insotitorul lui avea peste 60 de ani. Cu toate acestea , cel din urma a coborat din tren mai proaspat decat la plecare, vesel si bine dispus ca si cum ar fi calatorit pe aripi de Inger.

Eliade, epuizat si stupefiat, l-a intrebat cum a reusit sa calatoreasca printr-un infern de caldura, de mirosuri si intr-o inghesuiala teribila,
fara sa fie atins de toate acestea.

Raspunsul acestui om a fost m-am gindit la absolut. Am stat de vorba cu ETERNITATEA!

13. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

Ceea ce i s-a intimplat lui Cristian Patrasconiu este revoltator;cum am deschis netul am dat de aceasta veste groaznica!

Am ramas stupefiata;regret sincer cele intimplate!

14. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, asta chiar nu o cred, basme 🙂

15. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, asta au inceput deja sa aiba atitudini de ante 89

16. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

semnalul dat de mogulul vintu’ este clar si evident:s-a dat drumul la vinarea pe fata a lui Basescu.

Trebuie sa recunosc ca m-am asteptat la asta! Adica la vinare!
Imi pare sincer rau ca s-a adeverit!

17. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, sti cateodata lucrurile astea sunt ca un bumerang.

Vantu prost, in loc sa stea in gaura lui si s-si faca treaba in liniste, iese la lumina si amintesre oamenilor cine este si ce a facut, sabie cu doua taisuri 🙂

18. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

crezi NU crezi,asta E! Nu-i nici un bai!Eu prefer sa cred in basme decit in „serpi”!Si naturali si cei cu miini si cu picioare! 😦

Singurul bai este cel dat de o vorba pe „udemereste”:
nagy bay a agy bay (a se citeste cu guritza rotunjita! 😆 )

In rest (aproape) totul se trateaza!
Important este sa NU disperi! 😆
Si sa NU te enervezi,ca faci riduri! 😆

19. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, eu nu ma enervez niciodata, dar niciodata – nu vreau sa am riduri 😆

20. bibliophyle - 03/08/2009

ai primit ultimul Bibiliophile Notes (5)?

21. maya - 03/08/2009

vintu’ a facut zay (adica galagie) tocmai pentru ca se teme ca va fi scos din gaura si atunci s-a gindit (poate) ca cea mai buna aparare este atacul

eu chiar NU pot sa-i inteleg pe oamneii care traieasc numai pentru a aduna averi colosale;oricit ai fi de bogat pina la urma NU poti cumpara chiar totul si oricum inca NU am auzit pe nimeni sa fii dus ceva pe lumea cealalta.

Trebuie sa fii sigur ca acest gen de oameni, habar nu au de kekcs 😆 si habar NU au ce pierd!

Se cred nemuritori,dar Legea este implacabila pina la urma si la ei,sau mai ales la ei!

Sint atit de vanitosi si avizi de putere,incit lui vintu’ cred ca ii curge prin vasele de singe venin

22. bibliophyle - 03/08/2009

ai dreptate, pana la urma VIATA le vine de hac:)

23. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

eu nu ma enervez niciodata, dar niciodata – nu vreau sa am riduri
😆

ca foarte bine faci/ashe si trebuie

nici eu NU ma enervez niciodata,tot din acelasi motiv 😆

dar curiozitatea „strica” la frumusete? 😆

vrei sa iti mai spun o vorba de a mea „inteleapta”?! 😆

24. bibliophyle - 03/08/2009

da 🙂

25. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

NU am primit/numai de azi am netul conectat

Am sa te rog f.frumos sa mi-l retrimiti/mi-ai face o mare bucurie!

26. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, am sa ti-l trimit imediat 🙂

27. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
🙂

da! 😆

la curiozitatea “strica” la frumusete? 😆

sau la 😆
vrei sa iti mai spun o vorba de a mea “inteleapta”?! 😆

sau la amindoua? 😆

28. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
🙂

Esti un lord! Multumesc!

29. bibliophyle - 03/08/2009

spune fata, toate vorbele intzelepte care vrei 🙂

30. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
🙂
A sosit cu viteza Vintului! NU a vintului zis sov!
Am vazut subiectul! Multumesc inca o data! Am sa-l citesc cu f mare placere si bucurie! 🙂

31. bibliophyle - 03/08/2009

maya 😆

32. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl
🙂

vorba „inteleapta” din folclorul propriu

noroc ca urechile comunica

traducere libera: trebuie sa ajungem la intelepciunea sa realizam ca nu tot ceea ce auzim in jurul nostru dezagreabil,trebuie sa si „retinem”- in sensul ca sa ne afecteze

de aici,ceea ce „intra” pe o ureche,trebuie sa „iasa”automat pe cealalta

din pacate, am invatat acest lucru’ dupa ce „dinsele,unele” au ramas „acolo” ! 😦

33. nora damian - 03/08/2009

maya, bibliophyle,

servus!

🙂

34. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, ai dreptate uni dintre noi au intre cele doua urechi si putin creier 🙂

35. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, servus 😆

36. maya - 03/08/2009

nora
😆
Servus!Ma bucur sa „te vad”!

37. nora damian - 03/08/2009

Excelent, bibliophyle,

iar pentru „portret” parca a pozat 😆

38. nora damian - 03/08/2009

maya,

si eu! 😆

39. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, trebuie sa aiba grija sa nu ma enerveze prea tare, eu stiu sa scriu ca o viespe 🙂

40. nora damian - 03/08/2009

Dupa ce trece zarva cred ca o sa fie ca dupa inmormantare la Cotidianul…

41. nora damian - 03/08/2009

bibliophyle,

stiu! E posibil sa fie nevoie de viespi 😆

42. bibliophyle - 03/08/2009

nu cred, ei trebuie loviti in publicitate. Daca un sponsor de publicitate primea 1000 de e-mailuri, nu faceti publicitate la cotidianu era ceva, altfel este apa de ploaie 😦

43. nora damian - 03/08/2009

O sa-si taraie platosa solzoasa nistozaurul prin redactie brrr… 😀

44. maya - 03/08/2009

Intre T-Rex si Nesto-Rex
By bibliophyle

T-Rex este „copil mic si finutz” pe linga Nesto-Rex!

45. bibliophyle - 03/08/2009

maine am sa postez cum se fac lucrurile in america, ca lumea sa intzeleaga ca si cu moguli se poate lupta lovindu-i unde doare, la buzunar si la „onoare” 🙂

46. nora damian - 03/08/2009

bibliophyle,

Patrasconiu aducea foarte multa lume. Dar si I. Morar. Categoric ca traficul se prabuseste. Si o sa ajutam si noi putin la treaba asta 😆

47. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

depinde de ce „apa de ploaie” este vorba/exista si ploi acide

Stii vorbace-si face omul cu mina lui se numeste lucru’manual?

48. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, cunosc parerile colegilor tai despre Patrasconiu si pot sa-ti spun cu mana la inima ca omul este onest. Daca cineva te da afara in prima zi, inseamna ca itzi faci treaba bine. Parerea mea el este un baiat cum trebuie 🙂

49. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, ei trebuie sa intzeleaga foarte repede ca nu este profitabil, si intr-adevar repede, altfel este cu adevarat apa de ploaie 😦

50. maya - 03/08/2009

Si parerea mea este ca Cristian Patrasconiu,este un baiat cum trebuie 🙂

51. maya - 03/08/2009

Theo-Phyl

Poate ca gresesc,dar ceea ce se intimpla la Cotidianul si la rtv NU are nici o legatura (pe moment) cu politica manageriala

Intrega „miscare” este facuta in cadrul campaniei anti -Basescu
/posibilitatea ca Traian Basescu sa cistige inca un mandat ii innebuneste pe „unii”,care tin mina pe soarta Romaniei de aproape 19 ani!

CNistorescu se vede „din avion” ca pur si simplu il URASTE pe TBasescu,ori la un jurnalist care se respecta o asa atitudine NU este posibila.

Un jurnalist adevarat TREBUIE sa imi transmita o informatie si NU sentimentele/trairile/parerile sale!

Atunci cind se ajunge la acest lucru,jurnalistul respectiv devine o tzatza

deci Nesto-Rex devine Tzatza Nesto-Tex

52. nora damian - 03/08/2009

bibliophyle,

CP m-a dezamăgit putin in niste ocazii, una din ele fiind cand cu plecarea lui TRU. As fi preferat sa nu spuna nimic atunci. In general si eu il consider un tip cu mare disponibilitate pentru comunicare si un jurnalist onest.
Uneori parerile mele coincid cu ale unora din „colegi” alteori sunt foarte diferite. Iar daca reactiile la acest mod de a fi al meu sunt cam ca ale tiranozaurului din poza, prefer sa ma retragde acolo sau sa-mi diminuez prezenta.( Bineinteles sperand la bine si intelegere) 🙂

53. bibliophyle - 03/08/2009

@maya, lucrurile sunt mult mai complicate de cat le vedem noi, probabil insa ca in mare asta este treaba 🙂

54. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, noi credem in judecata divina, in bunatate si iertare. Cand un om este in necaz, trebuie sa-l iertam si sa-l ajutam cat se poate, nu? 😆

55. nora damian - 03/08/2009

asa e, bibliophyle. Eu mai cred si in capacitatea de schimbare a oamenilor. Dar asta pana la urma e ceva legat de un crez interior si se-ntampla relativ rar. Totusi se-ntampla, exista acest fel de „minuni”si atunci putem spera la o schimbare in bine. 🙂

56. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, cine nu invata nu se schimba. sper ca fiecare cu lectiile lui. Pana la urma cred ca @skorpi are dreptate, de data asta au facut-o lata 🙂

57. nora damian - 03/08/2009

Iar intre colegii de care vorbeai sunt mari diferente. Unii sunt remarcabili.

Eterogenitate. Cum e peste tot. 🙂

58. nora damian - 03/08/2009

bibliophyle,

ura si suficienta le-a intunecat ratiunea. Efectele vor fi mari mai ales in contextul disponibilizarilor si lipsei de siguranta din presa…

59. maya - 03/08/2009

nora
🙂
Din punctul meu de vedere cred ca nu diferenta de opinie este problema,ci capacitatea/incapacitatea de a accepta pareri diferite despre acelasi lucru/persoana.

Societatea romaneasca are o mare problema (cred eu-poate ca gresesc):incapacitatea de „coabitare”/incapacitatea de „a asculta” si de a accepta chiar si nuantze in aceiasi cauza.

Tara „inregimentarii” apasa greu asupra noastra si inca NU am reusit sa invatam ca fiecare dintre noi este un INDIVID ce are dreptul si chiar datoria la propria sa opinie.

Momentul in care eu ca si individ constat ca opinia mea coincide cu a altora,acest lucru trebuie sa fie „liber consimtit” si nu „liber fortzat”!

60. bibliophyle - 03/08/2009

@nora, majoritatea sunt, si sper ca vor fi si mai multi 🙂 Un singur lucru personal este greu de acceptat, rautatea. In afara de asta accept tot.

61. bibliophyle - 04/08/2009

@maya, noapte buna si vise placute, sunt mort de oboseala 🙂

62. maya - 04/08/2009

Personal consider ca NU am dreptul sa judec pe nimeni/atunci cind imi spun parerea fac o afirmatie si nu o judecata!

Cu tot ceea ce se intimpla in jurul nostru sint convinsa ca Binele,
Blindetea,Compasiunea si Iubirea sint „armele” pe care trebuie sa le folosim. Si odata folosite „se intimpla si minuni”!

Orice efect are o cauza si orice cauza are un efect!
Cred in minuni, am „trait” minuni si stiu ca o astfel de minune ne va salva!
🙂
Doamne,ajuta!

63. bibliophyle - 04/08/2009

@nora, si tie o noapte buna si multe vise placute, pachetelul in drum spre tine 😆

64. maya - 04/08/2009

Noapte buna,vise placute si colorate!
Ingerasii sa va aiba in paza!

nora
😆

Theo-Phyl
😆

@all
😆

65. nora damian - 04/08/2009

bibliophyle, sunt la curent! Si-mi pare rau 😦 Vezi, despre asta povesteam!
Chiar daca ar fi gresit nu stiu cat( si nu e asa) din moment ce a demonstrat ca are opinii proprii si nu transferate( desi era clar ca risca, m-am gandit la lucrul asta dinainte sa vina nistorescu) omul este demn de tot respectul.

66. nora damian - 04/08/2009

maya,

sunt de aceeasi parere cu tine! Aici e si marea greutate! Aici se vad tarele inregimentarii si indoctrinarii de zeci de ani!
Pana la urma libertatea e mult mai dificil de gestionat decat supunerea neconditionata si obedienta.

67. nora damian - 04/08/2009

maya, bibliophyle,

noapte buna!

😆

68. maya - 04/08/2009

nora
😆

69. maya - 04/08/2009

Cite o trecere…
Rumi

A fi sau a nu fi
Nu este o dilema pentru mine.
Sa renunt la tot
Nu este mare lucru.
Sa fiu inconstient de minunile
Care exista in mine
– ACEASTA – da,
Este curata nebunie!

70. maya - 04/08/2009

70


Sorry comments are closed for this entry

