jump to navigation

Enûma Eliš- O geneza inaintea Genezei 28/03/2009

Posted by Theophyle in 1, Carte Antica.
Tags: , , , , , ,
trackback

Enuma Eliş este mitul creator in religiile sumero-babiloniene. Numele lui, adica Enûma Eliš este un incipit (primele cuvinte ale naratiuni) exact ca in Biblia Ebraica. Daca in Vechiul Testament, numele cartii este un nume arbitrar care este folosit pentru citatii (prima carte fiind “Geneza, in Biblia BOR, “Facerea”, a doua carte fiind Exodus, in Biblia BOR “Iesirea”, etc.), Biblia Ebraica (Tanakh) foloseste metoda sumero-babiloniena, numele carti find citarea primelor cuvinte (incipit). Geneza devine Bereshit, Exodul devine Shmot, etc.

 

Articolul integral pe PoliteiaWorld

Anunțuri

Comentarii

1. tibi - 28/03/2009

seara buna

🙂

2. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, salut 😆

3. tibi - 28/03/2009

Foarte frumoase povestile astea antice; si pline de invatzaminte. 🙂

4. bibliophyle - 28/03/2009

tibi, dac ai sti cate sunt 😆 am nevoie de zece ani zilnic sa le povestesc pe toate 🙂

5. tibi - 28/03/2009

zece ani zilnic ! colosal ! 😀 !

6. tibi - 28/03/2009

servus maya

7. tibi - 28/03/2009

😆

8. maya - 28/03/2009

tibi
😆
Servus!
Mulţumesc foarte frumos pentru rugăciunile cu îngeraşi! 😆
Sînt absolut superbe! 🙂

9. maya - 28/03/2009

Ca de obicei interesant materialul lui Theo-Phyl!
Să trăim mulţi ani cu sănătate ca să le putem citi şi discuta! 🙂
Reiau un pic aici ceea ce am scris dincolo!

10. maya - 28/03/2009

Conform tăbliţelor sumeriene „Annunaki”-extratereştrii
de pe o planetă încă nedescoperită a sistemului nostru solar au aterizat pe Pămînt în urmă cu 450.000 de ani pentru a-şi salva planeta.

De pe pămînt au extras aur şi alte materiiprime,de care aveau nevoie
pentru atmosfera lor. Annunaki sufereau de dureri mari la reproducere şi atunci l-au creat printr-o manipulare genetică la hominizii femele,pe Homo Sapiens.

Ţara cu 2 fluvii (Iraq)a fost prima lor colonie.
Această „creare” a lui Homo Sapiens este atribuită lui EA (fiu de rege al extratereştrilor.)

11. tibi - 28/03/2009

maya

ma bucur ca tzi-au placut. m-am temut ca le stii.

12. maya - 28/03/2009

EA era cunoscut sub titlul de EN.KI (principele pămîntului).

EA ar fi asanat mlaştinile din Golful Persic,ar fi construit vapoare,avea
cunoştinţe genetice (au existat şi creaturi mutante)

EA ar fi fost bun faţă de creaţia sa şi nu şi-i dorea pe oameni drept sclavi,dar ar fi pierdut domnia peste mari teritorii de pe planetă în urma unor rivalităţi şi intrigi în favoarea fratelui său ENTIL (trata oamenii ca şi pe nişte sclavi)

ENTIL a hotărît suprimarea oamenilor printr-un mare potop.

EA l-ar fi avertizat pe Utnapiştim despre planul lui Entil;Utnapiştim a construit un vas,pe care şi-a luat familia,animale,meşteşugari,animale sălbatice.

13. maya - 28/03/2009

tibi
🙂
Am ştiut numai aceasta:

Înger,îngeraşul meu
Roagă-Te lui Dumnezeu
Pentru sufleţelul meu!
🙂

14. tibi - 28/03/2009

maya

in urma cu mai multzi ani, am citit o groaza de literatura despre „extraterestri” , incepind cu ” Amintiri despre viitor” / Erich von Daniken, cartzi ai caror autori i-am uitat si pina la lucrari importante ca „fenomenul OZN” .

E limpede ca Universul este vast, nu putem nici sa admitem dar nici sa excludem existentza altor civilizatzii, problema este ca distantzele masurate in ani-lumina fac improbabila calatoria unor civilizatzii catre altele.
Konstantin Tziolkovski, un fizician rus, a calculat el ca teoretic, viteza luminii poate fi depasita. Ei Si ? Cu ce schimba chestia asta o distantza de 20 de ani lumina, de exemplu ?

15. maya - 28/03/2009

tibi

Mai mult cred în existenţa extratereştrilor decît NU!
Cred că existenţa lor a fost şi ne este ascunsă,dar tot aşa cred că nu pentru mult timp.

Consider că existenţa lor nu are nici o legătură cu credinţa!

16. tibi - 28/03/2009

maya

nici eu nu ma pot impiedica sa cred ca este o trufie tipic umana sa credem ca sintem singuri in (acest) univers … Sint pareri care spun ca exista o infinitate de universuri, pentru ca Dumnezeu este infinit si deci nu se putea margini sa faca o singura lume … Cine poate sti Cu adevarat ceva ?

Se pare ca inclusiv universul nostru cunoscut este cumva mai complex decit putem noi sa-l percepem cu cele sase simtziri de care dispunem …

Dar repet : cine poate sti cu adevarat ? ADEVARUL ???

17. maya - 28/03/2009

În Biblie „Domnul Dumnezeu a văzut că răutatea oamenilor s-a mărit pe pămînt”,
dar Noe a primit milă.
Epopea lui Ghilgameş spune despre mînia zeilor;în tradiţia antică greacă,Zeus şi ceilalţi zei îşi dezlănţuie nu rareori mînia.

Zeii-sumerieni,iudeo-ccreştini,greci,au fost dezamăgiţi de rasa umană.Nu este uşor să stîrneşti mînia zeilor,care prin definiţie au ca şi atribut milostenia ca esenţă.

Dovada este aceea că întotdeauna „au ales”/favorizat un ales,indiferent că s-a numit Noe sau Utnapipştim.

18. bibliophyle - 28/03/2009

@all,
interesant, am ajuns la SF 😆

19. tibi - 28/03/2009

Teofil

am ajuns la mituri. Si SF-ul reprezinta o forma de mit. 🙂

20. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, personal sunt un MARE amator de SF, cred ca am citit tot ce este valoros in aceasta materie 🙂

21. maya - 28/03/2009

Realitatea ştiinţifică este o altă faţă a Vieţii;ea ne-a fost dată de Creator pentru a îi înţelege şi cunoaşte măreţia.

Dar pentru aceasta,omul din acest ciclu al Pămîntului a trebuit să ajungă la o anumită maturitate. Cucerirea materiei cu toate consecinţele sale,trebuie să ducă în final la reîntoarcerea spirituală totală a omului spre Unicul Creator.

Ştiinţa NU exclude credinţa şi nici religia.

Lumea fizică şi cea spirituală sînt conservate şi unite prin aceleaşi legi;aceiaşi ordine,ca în exterior şi în interior,ca în mare,aşa în mic.

Tot ce cultivăm prin gînduri,sentimente,cuvinte şi fapte,asta şi recoltăm.Viaţa este neutră,este ordinea prin care noi învăţăm,este oglinda realizărilor noastre prin cauzele pe care le producem.

Viaţa nu judecă ceea ce noi „cultivăm. Şi dacă am primit de la Doamne,Doamne conştiinţa de sine şi liberul arbitru,acesta este un privilegiu ce care însă cei mai mulţi dintre oameni se sperie. Le este frică să fie liberi,să poată decide ei însăşi,să poarte răspunderea,să poată crea şi realiza ceva singuri.

Credinţa,Libertatea şi Iubirea sînt stări interioare.Le ai sau nu le ai!
Cale de mijloc NU EXISTĂ!

22. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl
😆
SF – NUMAI ceea ce este absurd are şansa de a se realiza! N.Bohr!
(citat aproximativ)

23. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
ai dreptate, umanitatea are multe fatete. Acest diamant este in continua slefuire si noi adaugam in fiecare generatie o noua fateta 🙂

24. bibliophyle - 28/03/2009

@maya, nu prea 🙂 Bohr a spus ca si absurdul are nevoie de o sansa 😆

25. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl
😆
Ai dreptate! 😆

„Numai ceea ce este aberaţie are şansa de a se dovedi adevărat!! NBohr

26. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
nu este rau de la Enuma Eliş la Niels Bohr 🙂 aproape transcedental 😆

27. tibi - 28/03/2009

Iar Einstein a spus ca ceea ce este de NEINTZELES despre univers, este ca POATE A FI INTZELES . Asa o fi ? 🙄 ???

28. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, nu stiu ce-i cu Einstein, eu inteleg mai putin cu cat stiu mai multe 😆

29. tibi - 28/03/2009

Teofil

mintea umana este ‘jucausa’ iar prostia se trage si se hraneste numai din ‘incremenirea in proiect’ ! Plesu dixit ! 🙂 ( chiar si daca a inceput sa se contrazica singur … 😦 ) . HM !

30. maya - 28/03/2009

bibliophyle spune:
😆

@maya,
nu este rau de la Enuma Eliş la Niels Bohr 🙂 aproape transcedental 😆

Ce „m-am rîs”! 😆 😆 😆 Mai bine rîd eu „despre mine”,decît……..
Este un Arc peste TIMP!
😆

31. tibi - 28/03/2009

Teofil

il parafrazezi fara sa vrei, pe comisarul acela european, uf, cum il cheama ??? care spunea ca „pe masura ce cunosti Romania mai mult, cu atit o intzelegi mai putzin” … 🙂

32. bibliophyle - 28/03/2009

@maya, eu chiar vorbeam serios 🙂

33. noradamian - 28/03/2009

maya, bibliophyle, tibi,
salut!
😀

34. bibliophyle - 28/03/2009

@nora,
salut 🙂

35. noradamian - 28/03/2009

O conversatie jucausa purtata de minti jucause , deci foarte tinere!

😀

36. maya - 28/03/2009

Divinitatea Gîndeşte,Vorbeşte!

Gîndirea divină capătă „corp” în spaţiu!

În „Enuma elis” (tăbliţa 4,verset 5) această putere creatoare este exprimată în
„a distruge şi a crea, vorbeşte şi aşa va fi”!

37. noradamian - 28/03/2009

probabil ca multi savanti vizionari au vazut, ca si Niels Bohr, ca depasind limitele normalului acceptat, poate sa apara ceva nedescoperit inca 🙂

38. maya - 28/03/2009

nora
😆
Servus!

39. bibliophyle - 28/03/2009

@nora, vizionari nu pot fi nici conventionali si nici oprtunisti. 🙂

40. maya - 28/03/2009

tibi

“pe masura ce cunosti Romania mai mult, cu atit o intzelegi mai putzin” … 🙂

😆 😆 😆
Cred că sîntem „minunea minunilor”! 🙂

41. tibi - 28/03/2009

servus @ nora

si zi asa : mintzi jucause, tinere, si adaug eu cu de la mine putere, de mare perspectiva ! 😆

42. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
traim intr-un paradox nesfarsit, Toata lume stie ce nu este cum trebuie, toata lumea vorbeste despre asta, si nimeni nu face nimic 🙂

43. tibi - 28/03/2009

sintem @ maya, sintem

asa cum a spus papa Ioan Paul al II-lea, „gradina Maicii lui Dumnezeu” 🙂

44. maya - 28/03/2009

Zeul Thot crea tot prin cuvînt!
La egipteni numele unui om era precum fiinţa lui fizică;cine poseda numele,poseda şi fiinţa

Prin puterea cuvîntului a ucis Moise un egiptean,iar Isaia a scăpat (parcă) de un rege (nu îmi mai amintesc numele).

La hinduşi Cuvîntul lui Brahma este o meditaţie asupra monosilabei sacre şi misterioase OUM/OM

45. bibliophyle - 28/03/2009

@maya draga,
Moise a omorat egipteanu cu parul (foarte ne-esoteric)
Despre celelalte enuntate nu ma pronunt 🙂

46. maya - 28/03/2009

Mi s-a „blocat” calculatorul meu draguţ,simpatic,dar cam „bleguţ” cîteodată!
😆

47. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

Moise a omorat egipteanu cu parul (foarte ne-esoteric)

A fost „frumos” din partea lui? 🙂

48. bibliophyle - 28/03/2009

@maya, ce sa faca omul a vazut nedreptatea. Ce crezi ca mie nu-mi vine cateodata sa dau cu parul? 🙂

49. maya - 28/03/2009

tibi

asa cum a spus papa Ioan Paul al II-lea, “gradina Maicii lui Dumnezeu” 🙂

Sînt de acord!
Apropo de papa Ioan Paul al II lea;am o biografie scrisă de George Weigel,care l-a cunoscut pe Papă şi a lucrat cu el de-a lungul întregii sale vieţi.

O lucrare de excepţie în 987 de pagini/editura Galaxia Gutenberg.

O altă carte ce citesc acum tot de la editura Galaxia Gutenberg este scrisă de Pr.Dr.Mircea Manu/ Dumnezeu sfinţeşte prin sacramente (2 volume)/Discurs dogmatic -studiul al teologiei dogmatice greco -catolice

50. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

Aşe-mi vine cîteodată
Să dau cu cuţitu-n piatră!

Versurile unui cîntec popular! 🙂

Dar nu-i voie! 🙂

51. bibliophyle - 28/03/2009

@maya, ai dreptate, nu-i voie trebuie sa-i ieram ca nu stiu ce fac 😦

52. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

Sigur că iertăm! 🙂

53. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

Doamne,Doamne a creat lumea cu un gînd?

54. bibliophyle - 28/03/2009

nu ca cineva invata din iertările noastre, cel putin ne simtim noi mai bine, nu? 😆

55. tibi - 28/03/2009

maya

eu nu am la dispozitzie decit o carte ” Karol cel mare – istoria Papei Ioan Paul al II-lea – scrisa de Domenico del Rio, prefatzata de Luigi Accattoli aparuta la editura Pauline.

Si cred ca trebuie sa reamintesc faptul ca, pe mine personal, Papa Ioan Paul al II-lea, m-a ajutat sa vad Vaticanul…

56. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
nu, cu un cuvant. Inainte de toate a existat cuvantul 🙂

57. tibi - 28/03/2009

poate ne spune Teofil daca Domenico si Luigi sint de luat in seama …

58. maya - 28/03/2009

Gîndul este o acţiune ce se propagă instantaneu;un gînd cu o viteză incomensurabilă,ar trebui să aibă o masă incomensurabilă.

De unde vine gîndul? Există el înainte de a veni la mine?

Gîndul face parte din Creaţie,înseamnă că exista înainte de „a veni” la mine.

59. bibliophyle - 28/03/2009

tibi
Domenico si Luigi ?

60. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl
nu ca cineva invata din iertările noastre, cel putin ne simtim noi mai bine, nu?

Poate că cu timpul totuşi învaţă! Dacă nu singur,învaţă de la Legea cauză/efect!

Nu-i uşor să ierţi,se „învaţă” greu şi asta, dar se învaţă! De obicei pe propria piele!

61. maya - 28/03/2009

tibi
Si cred ca trebuie sa reamintesc faptul ca, pe mine personal, Papa Ioan Paul al II-lea, m-a ajutat sa vad Vaticanul…

Mă bucur foarte mult pentru tine! Super şi superb!
Ai meritat sînt convinsă de asta! 🙂

62. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

nu, cu un cuvant. Inainte de toate a existat cuvantul 🙂

Ştiu că la început a fost Cuvîntul,dar cuvîntul NU este „expresia” unui gînd?

Cuvîntul Creator nu a fost expresia unui Gînd Creator?

63. bibliophyle - 28/03/2009

tibi, sorry
Domenico del Rio, Luigi Accattoli, nu cunosc 😆

64. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl
😆

Kutia Shakira nu te „trage” afară? 😆

65. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
Prima carte a Bibliei in cepe cu litera B, a doua din alfabet, litera cu care incepe si al doile cuvant, adica in ebraica Biblia incepe cu Bereshit Bara, in traducere se pierde adevaratul sens: „La început, Dumnezeu a făcut”, nu are sensul celor doua cuvinte care prezuma o activitate anterioara 🙂

66. tibi - 28/03/2009

Teofil

din prefatza cartzii, vad ca Domenico del Rio a petrecut o buna parte din viatza sa, in „Ordinul Fratzilor Minori” . In 1975 avea aproximativ 50 de ani.

Daca este necesar, ma documentez miine mai temeinic. 🙂

67. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

dar noi putem prezuma,sau nu e voie?

68. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
bineinteles ca este voie. Fiecare are voie sa interpreteze crezul cum dorest, cat timp respecta cele 10 porunci 🙂

69. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi,
daca nu a publicat nimic inafar carti nu am cum sa-l cunosc. Am sa incerc sa vad daca are si alte lucrari.

70. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, am gasit pe baza mea de date, a fost ziarist la ziarul La republica, scria pe subiecte religioase. Atat este pe baza de date 🙂

71. maya - 28/03/2009

Gîndul/gîndurile există,chiar dacă sînt o „speculaţie” în prezent,trecut sau viitor.

Prin gînduri retrăim prin „călătorii imaginare” trecutul şi facem „vizite” în viitor;putem „trăi” toate evenimentele (pe care le ştim 🙄 ) istoriei.

Cu ajutorul (nu numai) gîndurilor noi stăm acum de „vorbă”! 😆 😆 😆

Întîi gîndim,apoi vorbim!
Că unii vorbesc fără să gîndească,asta este o altă discuţie! 😆

72. bibliophyle - 28/03/2009

@maya, gandul este si una din cele mai des folosite „evadari din realitate” 🙂

73. tibi - 28/03/2009

Teofil

a publicat „San Bonavetura da Bagnoregio ” in 1973 la editura Antonianum, in vederea centenarului sfintului Bonaventura.

Bineintzeles, eu habar nu am despre ce este vorba, ca de obicei . 🙂
Citez numai din prefatza cartii pe care am ‘semnalat-o’ mai sus. 🙂

74. maya - 28/03/2009

Theo-Phyl

Ce noroc că ni l-a dat Doamne,Doamne! 🙂
Eu zic „evadări din cruda realitate”!

75. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, nu stiu cine este si nu am citit nimic de el, bineinteles asta nu inseamna ca nu scrie bine. 🙂

76. tibi - 28/03/2009

Teofil

ziarist la ziarul „La Republica’ a fost Luigi Accattoli, cel care a scris prefatza la cartea semnalata de mine . 🙂

In fine. Vorba lui @maya : eu sint mic nu stiu nimic. 🙂

77. tibi - 28/03/2009

Teofil

nu am cazut amindoi la pace cu vorba ca nimeni NU poate sa citeasca TOT ? Vorba ta : ne trebuie ” zece ani zilnic pentru a reusi ” 😀 !

78. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, amandoi au fost ziaristi in acest ziar. Nu are importanta, daca carte este buna si-ti place, ce importanta are daca sunt sau nu „capete” ?

79. maya - 28/03/2009

tibi
😆
Theo-Phyl
😆

eu sînt mic nu ştiu nimic!

80. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
toti sunte mici la randul nostru in fata mai marilor nostri, predecesorilor si dea Domnu si urmasilor nostri 🙂

81. maya - 28/03/2009

Ar trebui

Ar trebui să ne naştem bătrîni
pe spate cu saci încărcaţi cu destin
uscaţi de gunoaiele timpului în care nimeni
în pleava cărnii nu-nchină festin.

În miez de ape ca-ntr-o umbră
am sovăi într-un văzduh de rouă
zăvorîţi în clepsidra de vise, amară
contur de minciuni,nimicite-n zăpezi,amîndouă.

Cu paşi şovăielnici răgaz de ceruri stinse
am porni prin genuni cu orele-n palme
luntre de foc pe gînduri aprinse
de lacrimi,surpate-n marame.

82. tibi - 28/03/2009

Teofil

pentru mine a fost important ca am reusit sa citesc despre Ioan Paul al II-lea, o intreaga istorie romantzata a viezii sale, istorie care a cuprins intreaga sa viatza, de la preot la PAPA al crestinatatzii.

PS. Imi place sa cred ca am un fler special care ma face sa nu sitesc prea multa maculatura . 🙂 Chiar si tu ai remarcat asta si itzi multzumesc pentru. 🙂

83. bibliophyle - 28/03/2009

@tibi, cu mine ai 100% succes 2 propuse, ambele mi-au placut mult. Aia de Florescu am auzit-o cand am fost in State la copii, si am intrat pe net, cand tu te-ai intors de la Gaudeamus si ai recomndat-o, a, cumparat-o inaceasi zi cand m-am intors si am terminat-o intr-o singura zi 🙂

84. maya - 28/03/2009

Tăbliţele de la Tărtăraia (jud Mureş) descoperite de Nicolae Vlasa în 1961 (cred) sînt mai vechi cu peste 1000 de ani decît plăcuţele sumeriene.(mileniu V îen).

Atunci de ce scrierea sumeriană este considerată prima scriere din lume?

85. maya - 28/03/2009
86. bibliophyle - 28/03/2009

@maya,
aste SUNT MINCIUNI SI FALSURI COMUNISTE se numeste PROTCRONISM si toata lumea buna rade de noi 🙂 MINCIUNI SI FALSURI

87. bibliophyle - 29/03/2009

@maya, Nicolae Vlasa este un mincinos si un falsificator care afacut un enorm rau Romaniei 😦 Pur si simplu ne-a facut de ras 😦

88. maya - 29/03/2009
89. bibliophyle - 29/03/2009

@maya, tibi,

Noapte buna si vise placute, si de la Shaki 🙂

90. maya - 29/03/2009

Eu îs mic,nu ştiu nimic (dar ştiu ce nu ştiu) merg la somnic!
😆

Noapte bună,vise frumoase şi îngeraşii să vă aibă în pază!
🙂

Înger,îngeraşul meu,roagă-Te lui Dumnezeu
Pentru sufleţelul meu!
🙂

91. maya - 29/03/2009

tibi
😆

92. maya - 29/03/2009

Theo-Phyl
😆

93. maya - 29/03/2009

Kutia Shakira
😆

94. maya - 29/03/2009

Doamne îndură-Te spre noi!
🙂

95. tibi - 29/03/2009

noapte buna maya

noapte buna Teofil

🙂

dar va cer permisiunea de a va posta un gind fugar …

Inceputul sau Sfirsitul ?

Doamne , spune-mi ce sa cred !
Spune-mi ca nemarginirea este crezul tau cel Sfint !
Spune-mi ca acest pamint ,
este doar escala sortii , catre vesnic infinitul !
Spune-mi ca orice venetic este sub obladuire ;
spune-mi ca si ratacitul e in gratia Ta divina !
Pot sa cred ca in iubire ,
voi mai regasi Lumina ?
Spune-mi Doamne ce sa cred !
Stiu ca-s doar o bucatica dintre multele-Ti dureri ;
Si nici nu mai stiu ce-mi ceri !
Inceputul sau Sfirsitul ?
Numai Tu esti INFINITUL …

96. maya - 29/03/2009

tibi
🙂
foarte frumos!
„Spune-mi ca acest pamint ,
este doar escala sortii , catre vesnic infinitul „!

Cred Doamne,ajută necredinţei mele! (Marcu)

97. tibi - 29/03/2009

M’neatza
🙂

O zi asa de frumoasa, merita o piesa superba :

Mahler – 5th symphony

98. bibliophyle - 29/03/2009

@tibi, m’neata 😆
Multzzumesc, am sa o ascult imediat 😆

99. bibliophyle - 29/03/2009

time-change – TEST

100. tibi - 29/03/2009

time-test 🙂

Ca nu mai stiu daca s-a schimbat ora, sau nu 🙂

101. bibliophyle - 29/03/2009

@tibi, platforam asta tampita nu face schimbarea de timp automata, uita-te la alti si ai sa vezi 🙂

102. tibi - 29/03/2009

Am vazut

Singurul blog care da ora exacta este acesta 🙂 .

Cred ca esti singurul care stie sa schimbe ora pe blog 😀 !

Sau, ma rog, poate ca esti singurul care isi da osteneala …

Adica singurul care a schimbat ora pina acum, la aceasta ora …

Sau poate singurul care baga in seama fleacuri de genul acesta. 😆

103. tibi - 29/03/2009

Oricum, mie mi-a fost de folos, pentru ca chiar eram in ceatza si nu mai stiam care ora este cea corecta 🙂 .. TKS !

104. bibliophyle - 29/03/2009

@tibi, sunt al naibi de pedant 😆

105. tibi - 29/03/2009

Sper sa nu rizi dar si eu sint exasperant pentru familionul meu in aceasta privintza 🙂 !
Din toata casa, numai lucrurile mele stau in ordine. 🙂 Restul …

106. bibliophyle - 29/03/2009

@tibi,
chestie de caracter si obisnuinta 😆

107. tibi - 29/03/2009

Din punctul meu de vedere este si o chestie de comoditate : este mai lesne sa accesezi lucrurile daca stii precis unde le gasesti. 🙂


Sorry comments are closed for this entry

%d blogeri au apreciat asta: