jump to navigation

Pauza: In Asteptarea Unui Bâlbâit 21/03/2009

Posted by Theophyle in 1.
Tags:
trackback

Nici o postare pe blogurile pe care le gazduiesc nu va fi politica si nu voi accepta nici o discutie care are trimiteri la josnica politica practicata de oameni si partide in Romania. Cateodata este necesara insa  o pozitie civica, care din punctul meu de vedere nu are nimic in comun cu politica.   Am facut-o in contextul lui Plesu si o voi face in contextul noului lider ales de Partidul National Liberal. Trebuie sa afirm ca nu am avut niciodata vreo simpatie fata  de neo-PNL-ul post decembrist, nici macar in timpul lui Stolojan. Am vazut in acest partid un fel de partid-biliard in care bilele se lovesc una de alta dar bastonul care le loveste este intodeauna a unui jucator din umbra. Ieri ascultand discursul noului “Líder Máximo” neo-PNList, nu m-am putut abtine (ca deobicei) sa nu trag o concluzie Biblica. Permite-ti citatul din Exod 4:10 :

Moise a zis Domnului: „Ah! Doamne, eu nu sînt un om ori vorbirea uşoară; şi cusurul acesta nu-i nici de ieri, nici de alaltăieri, nici măcar de cînd vorbeşti Tu robului Tău; căci vorba şi limba mi-este încurcată.”

Comentatori biblici trag concluzia ca saracul Moise era bâlbâit. Nimeni nu  stie daca istoricul Moise ar fi fost sau nu bâlbâit,  probabil ca da, nu vad de ce ar fi fost altfel decat ceeace a fost povestit. Discursul noului “Líder Máximo” a fost foarte fercheş si pus al punct, intonatiile corecte, jumatati de adevaruri pentru jocul cu “sinceritatea”. Sfantul George si balaurul. Aduceti balaurul domnilor, eu trebuie sa-l rapun. Am hotarat inca odata ca Romania are nevoie de un bâlbâit si nu de inca un safari. Avem nevoie de un bâlbâit sa ne treaca o data prin pustia tranzitiei si sa ne duca la hotarul Tarii Fagaduite. Si daca nu un bâlbâit, cel putin un Titus de la Racine, iubitul Bérénicei, sa faca el ce-o vrea dar sa-si faca si datoria. Probabil ca trimiterile mele sunt complicate, sa fie. Realitatea nu este niciodata simpla si nici viata. Gata cu sclifoselile semidocte, aduceti un bălbăit

studenten_billard

Comentarii

1. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,

oare cum ar putea civismul acestei societati sa opreasca si sa indrepte ororile politicului?… Pare o intrebare la care raspunsul se-ndepartează…

ps. O mică corectie: se spune „bâlbâit” (de la bâlbâială)

2. bibliophyle - 21/03/2009

@nora
“bâlbâit” de la bâlbâială, a fost referirea. Moise a fost “bâlbâit” in limbaj dublu. Adica si vorbea balbait si se gandea mult. 🙂

3. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,

asta am inteles!

Dar ai pus un „l” in plus in termenul din text … 🙂

4. bibliophyle - 21/03/2009

@nora 😆
multam, mult, mult 🙂

5. noradamian - 21/03/2009

Da, m-am purtat ca o profesoara nesuferita 🙂

6. bibliophyle - 21/03/2009

@nora,
de ce?, normal sa ma corectezi daca gresesc. nu am vanitati prostesti 😆

7. tibi - 21/03/2009

mister google spune :

„In secolul I d.Hr., puterea Romei domina lumea, chiar daca in vremea lui Caligula pana in cea a lui Nero la curtea imperiala domneau crima si desfraul. In timp ce tanarul Titus incearca sa supravietuiasca in mijlocul intrigilor, la Ierusalim, o printesa evreica, Berenice, isi face ucenicia in politica.

Cativa ani mai tarziu, in Palestina, are loc intalnirea dintre tanarul general roman Titus si frumoasa ambitioasa Berenice. Titus ii jura ca va fi imparateasa alaturi de el.”

Asa E ???

🙂

8. tibi - 21/03/2009

seara buna

TUTUROR

🙂

9. bibliophyle - 21/03/2009

@titbi
asa este, insa titus intre dragoste si datorie a a ales datoria 🙂

10. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
piasa lui Racine vorbeste despre datoria unui om politic fata de tara lui 🙂

11. bibliophyle - 21/03/2009

@salut tibi, buna seara 🙂

12. tibi - 21/03/2009

@Teofil

din pacate, e greu de gasit in Romania un „bala-balit” ca Moise. 🙂 Ai nostri ‘breji’ , NU au datorii; Au NUMAI drepturi.

Iar noi avem numai sperantze. 😦

Dar mai bine trecem peste. Nu intru in amanunte despre CrinA. 🙂

13. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
este un pamflet anti-populist. am vazut ieri un show macabru si am vazut astazi pe blogurile „politice” tendintele de acceptate ale macabrului. ma inteb si eu suntem un popor atat de prost ?

14. tibi - 21/03/2009

Mare figura domnul profesor Fourman ! 🙂

De-abia astept mostrele de muzica !

15. tibi - 21/03/2009

Teofil

din pacate, Cioran se pare ca a avut dreptate : sintem o populatzie NU un popor. 😦

Sintem smecheri si anistorici. Supravietzuim. Fara un proiect de viitor.

16. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
trebuie pus punct, si de la inceput. asta este. In alt ordin de idei, ai citit postarea despre muzica ?

17. tibi - 21/03/2009

Nu trebuie sa-tzi neglijezi oaspetzii 🙂 . Vorbim si mai tirziu.

18. tibi - 21/03/2009

Bineintzeles !

Dar nu voi posta acolo, pentru ca mie bloaga aia inca imi creeaza probleme. De-abia reusesc sa citesc acolo. Greu, dar perseverez 🙂 !

19. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi, urmareste postarile in legtura cu muzica religioasa. O sa fie o serie uluitoare. Omul cu informatia este un gigant in istoria religiilor, bineinteles in legatura cu istoria muzici religioase

20. tibi - 21/03/2009

Teofil

am citit TOT ce ai postat SI pe blogul celalalt. Mai putzin pe cel in engleza, chiar daca am intzeles cum sa obtzin traducerea. Stii cum se spune : nimeni nu poate sa citeasca si/ sau sa intzeleaga, TOT . 🙂

21. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi, tiam atras atentia numai la serie care o sa fie intradevar spectaculuasa 🙂

22. tibi - 21/03/2009

Nu ma indoiesc.
Si de fapt, stii ca imi place muzica, ENORM 🙂 .
La Padova, in catedrala Sfintul Anton, am avut parte de o slujba intr-o zi de marti, slujba dedicata chiar „Sfintului Anton”.
Era cit pe ce sa pierd legatura cu grupul din cauza asta 🙂 .

23. bibliophyle - 21/03/2009

@Tibi,
Marty Fourman, are o istorie exceptionala. Evreu din nastere a trecut la crestinism dupa cel de al 2 razboi mondial cand si-a pierdut toata familia la Auschwitz. A terminat doctoratul in Teologie la paris impreuna cu cardinalul Lustiger, si el el ca si Marty convertit, a intrat intr-o manastire unde a stat 5 ani si a construit 2 orgi bisericesti, a emigrat in america dupa. Orgile sunt astazi una la Notre Dame in Paris si o a doua a fost donata la polonezi, ambele poarta numele surorilor lui omorate in lagar. Nasul lui a fost Ioan Paul II. pe atunci preot in Polonia de dupa razboi 🙂

24. gabilutza - 21/03/2009

@Nora, Tibi , Theo-Phyl Buna seara !

Foarte interesanta postarea despre muzica sacra. Si Fourman, ce OM !

25. bibliophyle - 21/03/2009

salut gabilutaza 🙂

26. bibliophyle - 21/03/2009

@Gabilutza, viata este complexa, dureroasa si interesanta 😆

27. noradamian - 21/03/2009

Teo-Phyle, Tibi, gabilutza,
salut!

🙂

28. bibliophyle - 21/03/2009

@all
pentru cine vrea am un link muzical interesant de muzica sefarda in ebraica si ladino, am primit multe mailuri. Nu am stiut ca sunt atat de multi interesati 🙂

http://faujsa.fau.edu/jsa/cc_albums.php?cc=sephardic

29. gabilutza - 21/03/2009

@Theo-Phyl sper ca ati primit mesajul meu …

oare Tibi a uitat de lista aia de carti ? sau dvs? sau Nora? ce a aparut in 2008-2009 interesant?

… cu mine niciodata politica …

30. noradamian - 21/03/2009

…Interesanta, limpede si foarte sintetica. Un fel de harta a izvoarelor si cursurilor muzicii sacre. 🙂

31. bibliophyle - 21/03/2009

@gabilutza, daca tibi promite tibi se tine de cuvant 🙂

32. bibliophyle - 21/03/2009

@nora daca te referi la link nu uita este un link universitar nu unul comercial 🙂

33. gabilutza - 21/03/2009

dar nici eu nu trebuie sa insist ! imi pare rau, nu mai fac ! 🙂

buna idee sa ne dati cate un link muzical, asa avem un fons sonor pt. comentarii

34. noradamian - 21/03/2009

gabilutza,

si eu spun in fiecare zi ca e politica un loc nefrecventabil. Nu mai citesc ziare, nici la televizor n-am ce sa vad. Dar din cand in cand ma-nfuriu… 🙂
( Cred ca asa ceva a păţit şi Teo-Phyl azi 🙂

35. gabilutza - 21/03/2009

@Tibi , in schimbul listei , voi cauta cateva nume de autori interzisi , ce spui?

36. noradamian - 21/03/2009

Teo-Phyl,
cred ca „suport” si un link universitar 🙂

37. bibliophyle - 21/03/2009

@nora. sa-l lasam pe gabilutza in afara mizeriei noastre 🙂

38. noradamian - 21/03/2009

O sa am ce asculta… 😀

39. noradamian - 21/03/2009

A, sigur! Mai ales a mea!… A fost doar o explicatie 🙂

40. gabilutza - 21/03/2009

@nu e cinstit… veti considera ca nu sunt responsabil, si va asigur ca nu e adevarat … stiu ca LUMEA e contradictorie, sunt imprimat si eu de fel de fel de „marci” si ideologii, dar ALEG cand sa le urmaresc si cand sa stau deoparte. NU SUNT SIGUR IN ZONA LUI NICI-NICI!

41. bibliophyle - 21/03/2009

@nora, am o groaza de linkuri de toate felurile. dar vreau sa fie insotite de expicatii teoretice 🙂

42. bibliophyle - 21/03/2009

gata fara politica 😆

43. tibi - 21/03/2009

Servus

nora

Servus

gabilutza

🙂

44. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
ai un link interesant mai sus daca nu ai vazut 🙂

45. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,

tocmai ii spuneam lui tibi dincolo, ca de cate ori scriu ceva „rau”, am nevoie de ceva bun , inalt si frumos ca sa ma detoxific. Asa rezist.
Ma bucur nespus ca avem parte si de un program muzical de acest fel! 🙂

46. tibi - 21/03/2009

@gabilutza

nu am uitat de lista, dar am fost cred, confuz. 🙄 . Credeam ca era vorba despre o urgentza din acea zi. Dar daca solicitarea este inca valabila, am sa incerc in cursul zilei de miine sa ma conformez. Bine ? 🙂

47. tibi - 21/03/2009

Teofil

ascult in fundal melodiile de pe linck-ul pus de tine 🙂 !

48. gabilutza - 21/03/2009

urgenta era pt. week-endul asta , am mai obtinut eu o amanare !

in Index Librorum Prohibitorum

* Francis Bacon
* Honoré de Balzac
* Simone de Beauvoir
* Henri Bergson
* George Berkeley
* Giordano Bruno
* Jean Calvin
* Auguste Comte
* Nicolas Copernic
* René Descartes
* Denis Diderot
* Alexandre Dumas
* Jean Scot Erigène
* Gustave Flaubert
* Anatole France
* André Gide
* Graham Greene
* Heinrich Heine
* Thomas Hobbes
* Victor Hugo
* David Hume
* Emmanuel Kant
* Nikos Kazantzakis
* John Locke
* Martin Luther
* Niccolò Machiavelli
* Maurice Maeterlinck
* Nicolas Malebranche
* John Milton
* Montesquieu
* Blaise Pascal
* François Rabelais
* Ernest Renan
* Jean-Jacques Rousseau
* George Sand
* Jean-Paul Sartre
* Baruch Spinoza
* Emanuel Swedenborg
* Jonathan Swift
* Voltaire
* Émile Zola
* Huldrych Zwingli
🙂 🙂 🙂

49. bibliophyle - 21/03/2009

@gabilutza
mda’ astia nu invata nimic nici dupa 2000 de ani 🙂

Va propun din linkul pe care il aveti intrati in
Cantata Ebraica – si cautati Adon Olam (Domnul Universului) este preferatul meu 🙂

50. noradamian - 21/03/2009

gabilutza,

personalitati extrem de diferite, cenzurate din cauze deasemeni complet diferite. Dar in fond, orice cenzura are o singura cauza de la care pleaca toate… Ar merita sa devina un studiu academic…

51. gabilutza - 21/03/2009

@nora, de fapt sunt puse la index doar anumite opere
BALZAC – Omnes fabulae amatoriae.
sau Zola – Opera omnia.

52. gabilutza - 21/03/2009

ma asteptam sa intervina Theo-Phyl

„Omnes fabulae amatoriae” adica tot ce tine de roman de dragoste

„Opera omnia” = toata opera

53. bibliophyle - 21/03/2009

@gabilutza
de ce sa intervin, discutia a fost cu nora, nu? 😆

54. bibliophyle - 21/03/2009

@nora
nimic nu trebuie cenzurat. totul trebuie pus la dispozitia cititorului. daca cititorul citeste este OK, daca nu, el a cenzurat 🙂

55. bibliophyle - 21/03/2009

@gabilutza
vezi asta este marea greseala a Catolicilor ei chiar cred ca pot interzice ceva la cineva 🙂

56. noradamian - 21/03/2009

La noi cititorii „cenzurează” din ce im ce mai mult : )

57. gabilutza - 21/03/2009

@all , ma scuzati … sunt obligat sa parasesc discutia aceasta … va doresc o seara frumoasa …

Noapte buna!

58. bibliophyle - 21/03/2009

#gabilutza, o seara buna 🙂

59. noradamian - 21/03/2009

gabilutza,
noapte buna! 🙂

60. bibliophyle - 21/03/2009

@nora,
ai publicat povestile din Israel sau inca nu.

61. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,

eu ma refeream la faptul ca azi se citeste din ce in ce mai putin! 😦
S-a inteles ceva gresit? A fost vorba de altceva? 🙂
Sper sa nu…

62. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,

mai am sa inchei ciclul. O zi doua.
Pana la urma a iesit, sper… 🙂

63. bibliophyle - 21/03/2009

@nora
la ce te referi? la gabilutza ca a plecat? fi fara grija omul are probabil si alte treburi decat bloguri sambata seara :lol:, esti OK si toata lume te-a inteles cum trebuie 😆

64. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle,
🙂

65. bibliophyle - 21/03/2009

@nora
Yael greseste Iisus a mers pe apa langa ghienosar, putin mai sus decat unde ai descris tu 😆

66. bibliophyle - 21/03/2009

maine am o postare grea. Cum o scriu cineva o sa se supere, greu cu statuile 😦

67. tibi - 21/03/2009

Teofil

Didacticistule neastimparat ! 🙂

Lasa-l pe Yael sa-si transmita propriul sau MIT !
Pentru el, mitul sau este mai important decit TOATE istoriile academice din lume. Asa cred eu. Chiar : detzine cineva adevarul absolut ?

Daca Iisus a mers pe apa, putea sa o faca ORIUNDE. Si acolo unde spui tu, si acolo unde spune Yael!!!

68. noradamian - 21/03/2009

E posibil, bibliophyle,

cum eu nu am facut cercetare nu am verificat 🙂
Raman cu sentimentul acela deosebit cand am coborat o panta foarte lina in acel loc complet solitar si plin de farmec.
Restul a fost „ochii mintii”, sau a sfletului 🙂

69. noradamian - 21/03/2009

tibi,
multumesc! 🙂

bibliophyle, ne asteapta o surpriza maine?? 😀

70. noradamian - 21/03/2009

…unde vine ghienosar?

71. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi, eu apar traditia crestina. Langa locul unde intra Iordanul in lacul Kineret 😆

72. bibliophyle - 21/03/2009

@nora, de fapt doua 🙂

73. noradamian - 21/03/2009

Aha! Am fost si acolo. Yael se exersa ca ghid pe mine! Si mie mi-a facut mare placere, pentru ca isi luase rolul foarte in serios. N-as fi indraznit s-o combat, chiar dac-as fi stiut. Dar oricum e pe undeva destul de aproape.
🙂

74. noradamian - 21/03/2009

bibliophyle, abia astept!
Stii sa faci omul curios 🙂

75. noradamian - 21/03/2009

Noapte buna!
😀

76. bibliophyle - 21/03/2009

@nora, omul trebuie sa-si vanda marfa, nu 😆

77. tibi - 21/03/2009

Teofil

statuile […] sint usor de demolat. Si e bine ca e asa. 🙂

E limpede ca uneori, oamenii au tendintza de a ‘venera’ altzi oameni care au ceva de spus dar, oamenii cu spirit critic, pot sa intzeleaga daca ceva, la oamenii aia ‘veneratzi’ ca statui ale spiritului, reusesc sa intre intr-un soi de ‘turn de fildes’ si nu mai percep realitatea …

Asa ca, GO AHEAD. 🙂

78. tibi - 21/03/2009

noapte buna

nora 🙂

79. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
nu vreau sa demolez vreau sa curat numai patina 🙂
Noapte buna om bun 😆

80. bibliophyle - 21/03/2009

@nora, noapte buna si vise placute 😆

81. tibi - 21/03/2009

Teofil

Eu i-am urat noapte buna doamnei #nora , NU am spus ca plec si eu la somnoseala ! 🙂

Apropo : stii ceva de #maya ??? 🙄 ???

82. bibliophyle - 21/03/2009

@ Tibi, habar nu am stai un moment poate am un mail de la ea 🙂

83. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi, nimic de la ea. sper sa nu aiba probleme cu calculatorul, a avut in ultima zi cand am vorbit pe blog , si mie i-mi lipeste 😦

84. tibi - 21/03/2009

Teofil

Sper sa retzii postarea asta si daca # maya NU o vede, sa i-o transmitzi prin mail, din partea mea :

” Roua intruchipata in lacrima unui ghiocel, este intreaga puritate a lumii creata de bunul Dumnezeu” !

Bine ? 🙂

85. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi, cum sa nu 🙂 o trimit si pe mail 🙂

86. tibi - 21/03/2009

bine

Teofil

stii tu vorba mea : NU te mai retzin 🙂 Stii tu de ce.

noapte buna !

87. bibliophyle - 21/03/2009

@tibi,
nu stiu de ce, dar noapte buna 🙂

88. tibi - 22/03/2009

Ziua buna

TUTUROR

89. tibi - 22/03/2009

@Teofil

remember ” Fleurs des Baronies” ? 😀 ! Iata motivul !

90. tibi - 22/03/2009

@gabilutza

Cred ca o carte de neocolit este “Memorii” / Bartolomeu Anania / Polirom.

Ca un eveniment notoriu, as semnala romanul lui Jean Mattern ( scriitor si editor Galimard ) “Baile Kiraly” / Polirom.

O lectura interesanta poate fi parcurgerea romanului “Nu-s genul asta de fata “ / Catherine Alliot / Polirom.

http://www.polirom.ro

De asemenea la editura Galaxia Gutenberg a aparut ‘Noaptea gindirii metafizice. O istorie a nominalismului lui Hobbes / Tereza Brindusa Palade.

La Humanitas, Madeea Axinciuc publica “Profetul si oglinda fermecata. Despre imaginatie si profetie in ‘Calauza ratacitilor’ de Moise Maimonide, iar Alexander Baumgarten “ Principiul cerului. Eternitatea lumii si unitatea intelectului in filozofia secolului al XIII-lea.

http://www.librariilehumanitas.ro

De la editura ART cred ca merita atentie “Cartea cunoasterilor”, o carte care cuprinde interviuri cu personalitati contemporane de prim rang, “Cea mai frumoasa istorie a lui Dumnezeu” , si “Cea mai frumoasa istorie a fericirii”.

Nu in ultimul rind, “Ultimul sufleu la Paris “ / Adriana Babeti / Polirom ar putea reprezenta un desert delicios.

Stiu ca “lista’ mea este precara, dar imi este foarte greu sa accept eu insumi indicatzii de lectura, iar sa fiu eu in stare sa recomand, imi este si mai greu. In definitive, fiecare dintre noi are propria sa geografie lecturara si propriul sau imaginar literaturistic. Eu, ca un cititor neconstrins de nici un fel de imperative profesionale, zbor din carte in carte si din domeniu in domeniu nonsalant si fara un itinerar précis .

91. tibi - 22/03/2009

he he heeee

cenzura la greu 🙂 😀 😛 .

O zi buna in continuare …

92. tibi - 22/03/2009

gabilutza

ai un raspuns de la mine, aflat in curs de aprobare . 🙂

93. tibi - 22/03/2009

gabilutza

editura ART livreaza carti prin posta; tel 0721 213 576

94. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi, totul intra la moderare, am avut placerea sa fiu in sfarsit injurat de petrolisti 🙂 pentru o postare fara nici macar miros de petrol, nu am amintit nici macar un nume 😆

95. tibi - 22/03/2009

Te avertizasem 🙂

96. tibi - 22/03/2009

@gabilutza

http://www.editura-art.ro sau tel 0721 213 576

97. bibliophyle - 22/03/2009

2 tibi
aha,… „Fleurs des Baronnies” Misterul care inconjoara acesta ….carte seaca de rosu aprins nu va fi probabil dezlegat niciodata 🙂

98. tibi - 22/03/2009

Carte frumoasa,! cinste cui te-a cultivat intru cinstirea adeptzilor tai entuziasti 🙂 !

99. tibi - 22/03/2009

Mor de curiozitate sa aflu ce ‘statuie’ intra astazi, in procesul de curatzare a patinei … 🙂

100. noradamian - 22/03/2009

Servus!

🙂

101. tibi - 22/03/2009

Gata ! Am aflat. Astept partea a doua, aici. Bine ? 🙂

102. noradamian - 22/03/2009

bibliophyle, maya, tibi, gabilutza,

o duminica frumoasa s-aveti!

🙂

103. tibi - 22/03/2009

servus @nora

🙂

104. tibi - 22/03/2009

Multzumesc #nora !

Si eu va urez o zi frumoasa si plina !

105. noradamian - 22/03/2009

tibi,

lista ta de mai sus e interesanta si demna de retinut!
Dar pe moment, imi place ce ai spus:

„Stiu ca “lista’ mea este precara, dar imi este foarte greu sa accept eu insumi indicatzii de lectura, iar sa fiu eu in stare sa recomand, imi este si mai greu. In definitive, fiecare dintre noi are propria sa geografie lecturara si propriul sau imaginar literaturistic. Eu, ca un cititor neconstrins de nici un fel de imperative profesionale, zbor din carte in carte si din domeniu in domeniu nonsalant si fara un itinerar précis .”

106. noradamian - 22/03/2009

Dupa masa am program de plimbat, citit si gandit. Inclusiv la ceea ce ne-a dezvaluit Teo-Phyl privindu-l pe Eliade. Despre „jurnalul portughez”, auzisem cate ceva… 🙂

107. noradamian - 22/03/2009

Totusi, pentru mine sunt importante si indicatiile pentru lectura. Pur si simplu am nevoie, mai ales de unele din ele.

Ne auzim mai tarziu 😀

108. tibi - 22/03/2009

nora

Cind afirmasem chestia aia cu sferto – semi etcetera, aveam in minte EXACT cele afirmate mai sus si ma bucur ca tzi-au placut. Sint un ‘lector’ impatimit, si citesc fara constringere ceea ce-mi place, cind imi place.

Din punctul asta de vedere, chiar sint un norocos fericit. 🙂

Nici eu nu am citit prea multe despre Eliade. Dar, incerc sa ma tratez :).
Mai ales ca are grija Teofil de chastia asta … 😀

109. tibi - 22/03/2009

chestia. sorry.

110. tibi - 22/03/2009

OK. Pe mai tirziu.

111. gabilutza - 22/03/2009

Va salut!

@tibi – multumesc … acum citesc propunerile

@nora … aseara am disparut pur si simplu constrans de alte probleme decat discutia de pe blog. Imi cer scuze ca a parut brusc.

112. gabilutza - 22/03/2009

@all va doresc o duminica placuta tuturor !

113. bibliophyle - 22/03/2009

@all,
ce bine ca discutati singuri, am fost cu Shaki in parcul Carol si ne-am jucat cu mingea si ne-am simtit, bine. Ce Duminica frumoasa la Bucuresti 🙂

114. tibi - 22/03/2009

@Teofil

Nu a fost propriu zis o discutzie. Ne rezervam pentru diseara ! 😀

I see you later. OK ?

115. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi 😆

116. maya - 22/03/2009

Bună seara şi bună să vă fie inima!
😆

117. maya - 22/03/2009

Cadou pentru voi! 🙂 Am lipsit „motivat”! 🙂
Paco de Lucia -Tango de la rosa!
http://www.audioteca.ro/melodie/Paco-de-Lucia–Tango-de-la-rosa/272

118. maya - 22/03/2009
119. tibi - 22/03/2009

Servus maya 😆

120. maya - 22/03/2009
121. maya - 22/03/2009

tibi
😆
Servus! 😆

122. tibi - 22/03/2009

@maya
nu stiu daca ai vazut ceva mai sus, dar reiau :

„Roua intruchipata in lacrima unui ghiocel, este intreaga puritate a lumii creata de bunul Dumnezeu” ! ”

🙂 TKS pentru ! 🙂

123. maya - 22/03/2009

Spente le Stelle 🙂

124. tibi - 22/03/2009

Acum plec sa ascult muzicile 🙂

125. tibi - 22/03/2009

Francisco este pur si simplu, SUPERB !

iar „Spente le Stelle” este pur si simplu, DIVINA ! 🙂

M-am indragostit de aceasta melodie, I R E M E D I B I L !!! 🙂

maya

vezi ca a pus Teofil un linck absolut superb cu muzica iudaica !!!
E de ascultat !

126. maya - 22/03/2009

tibi
🙂
Nu am avut timp să citesc cele scrise,acum am intrat şi am văzut numai titlul:
Pauză! 😆 Şi de aceea mi-am permis să vă fac cadou aceste melodii! 🙂

Sînt încîntătoare rîndurile scrise de tine! Cu foarte multă plăcere! 🙂

Ieri am fost în pădure după ghiocei; din plapuma încă groasă a zăpezii un ghiocel se iţea spre lumină;gingaş şi plăpînd, lacrimă atîrnată din frumuseţea şi puritatea Unicului,victorie supremă a miracolului vieţii !

NU m-a lăsat inima să-l rup de acolo,atît era de delicat şi superb!
Miracolul vieţii,miracolul primăverii,miracolul frumuseţii şi al iubirii! 🙂

127. maya - 22/03/2009

tibi
🙂

128. maya - 22/03/2009

George Dalaras – Mi mou thimonis matia mou

129. bibliophyle - 22/03/2009

@all, salut si buna seara, pun o postare pe acest blog in cateva secunde si ma intorc 🙂

130. tibi - 22/03/2009

maya, maya, sufletzel de ghiocel! 🙂

Dom’ prof’ Teofil a cam inceput sa fie o leaca prea mult in pauza ! 😆

Da’ cred ca merita. Ce, e usor sa te pui la mintea copilasilor razgiiatzi ?

Neeeeeeeeeee. !

131. maya - 22/03/2009

tibi

încer să vă dăruiesc Lagrima -Dolce Pontes dar internetul -pauză! 😦
Poate reuşiţi să îl ascultaţi!

132. maya - 22/03/2009
133. bibliophyle - 22/03/2009

@ salut cu umilinta pe toata lume si va invit la noua postare 🙂

134. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl
😆
Servus!

135. maya - 22/03/2009

Theo-PHyl
🙂
Trebuie să găsesc linkul cu muzica iudaică!

136. maya - 22/03/2009

Lume,lume soro lume!
Nicolae Botgros – solo vioară
http://ro.getalyric.com/asculta/uH9JPCJKWXI/nicolae_botgros_moldavia_violin_solo

137. bibliophyle - 22/03/2009

@maya,
servus 🙂
poftim linkul inca odata:

http://faujsa.fau.edu/jsa/cc_albums.php?cc=sephardic

138. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl
🙂
Mulţumesc!

139. tibi - 22/03/2009

Teofil

Am citit noua postare dar, cred ca voi comenta la, miine. Sint citeva chestii acolo, care ma determina sa imi iau un ragaz, inainte de a-mi da! cu parerea. Bine ? 🙂

140. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl

azi am pomenit-o pe Kutia Shakira! 😆
Ce face? 🙂

141. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl

se poate să „învăţ” poatarea cu Mircea Eliade mîine? 🙂
Mi un somn, de leşin! 😆

Te rog nu te supăra! 😆

142. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi,
optinunea este intodeuna a cititorului. Autorul joaca intodeauna cu piesele negre, cititorul cu cele albe 🙂

143. bibliophyle - 22/03/2009

@maya 🙂
nopte buna, daca vrei 😆

144. tibi - 22/03/2009

@maya

nu cred ca Teofil se supara 🙂 desi, e clar ca astazi a avut o zi grea.

Numa’ ca vino tu si miine ca sa comentam mintenas tot ce ar fi cuviincios de comentat. Bine ? 🙂

145. tibi - 22/03/2009

Teofil

indraznesc sa te contrazic : AUTORUL are intotdeauna piesele albe, pentru ca EL face prima mutare in imaginarul cititorului.

Cititorul reactioneaza dar, NUMAI CA RASPUNS la provocarea celui care reuseste! sa ii capteze atentzia … 🙂

146. maya - 22/03/2009

Noapte bună,vise frumoase şi îngeraşii să vă aibă în pază!
😆

Sigur că am să vin! Am numai de învăţat! Şi mă străduiesc să fiu un elev conştincios! 🙂 🙂 🙂

Încă o dată mii de mulţumiri lui Theo-Phyl, pentru tot ce face pentru noi! 🙂

147. maya - 22/03/2009

tibi
😆

148. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl
😆

149. maya - 22/03/2009

Kutia Shakira
😆

150. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi, m-am referit la comentariul unei carti 🙂
apropo, am inceput pe blogul englez un tutorial despre Cabala, este una din cele mai bune lucrari (scrisa de mine 🙂 ). Este singurul acceptat ecumenic si de Evrei si de Catolici. Am primit OK-ul inchizitiei cand Ratzinger (astazi Benedict al XVI) era seful 😆

151. bibliophyle - 22/03/2009

Maya 😆

152. maya - 22/03/2009

Theo-Phyl
🙂
Ps:piesele albe în situaţia dată sînt la tine! 😆

Ps2: sînt un elev conştiincios! 🙂

153. maya - 22/03/2009

Încă o dată vă doresc noapte bună!
🙂
Să aveţi grijă de voi! 🙂

154. maya - 22/03/2009

Doamne,îndură-Te spre noi!

155. bibliophyle - 22/03/2009

@may, amin si noapte odihnitoare 😆

156. tibi - 22/03/2009

noapte buna maya 🙂

Cred cca miine am sa postez special pentru tine, INTREAGA rugaciune cu ‘inger, ingerasul meu” … 🙂

157. tibi - 22/03/2009

Teofil

Sigur ! ca miine am sa citesc postarea ta de pe blogul pentru nesuferitzii de englezi 🙂 ! Chiar m-ai facut curios !

158. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi, este lucrarea mea de post-doctorat. O iubesc mult-mult, lucrez la traducerea ei in Romana, dar merge greu 😆

159. tibi - 22/03/2009

Teofil

Sper din toata inima mea, ca acest demers sa itzi fie incununat de succes! 🙂

Nu mai repet ca sint dependent de traduceri, pentru ca risc si eu sa devin parte activa a secretului lui Polichinelle. 🙂

160. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi, sigur ca o fac dar merge greu din nefericire. Scriu 20 de pagini in engleza la fiecare pagina tradusa 😦

161. tibi - 22/03/2009

Nu stiu ce as mai putea sa spun.

Eu, nefiind decit traitor al unei singure limbi, asta materna, respectiv romana, si nefiind cunoscator decit la suprafatza al altor doua limbi, respectiv o leaca de engleza si un pic de franceza, ma simt coplesit de multi-lingvinsti … Sau ma rog, poliglotzi.
Eu sint un mono-glot, fara putintza de indreptare 🙂 .

Ma uitam ca pisica in calendar, cind ai aratat cum se poate citi -si traduce- o limba in care cuneiformele erau la rang de cinste.

162. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi,
multilingvismul meu a fost la inceput un accident de imigrant, au urmat intamplari care m-au adus in pragul unor cunostinte de care avem nevoie ca sa suprvietuiesc profesional. Nici o limba nu am invatat pentru ca mi-a placut. pur si simplu nevoia de supravietuire 🙂

163. tibi - 22/03/2009

Teofil

pina la urma, mutiligvismul este parte componenta a celor care sint alesi, care chiar pot sa fie un liant intre diferitele culturi, exprimate in graiuri diferite.

Eu chiar cred ca in timp, diferentzele de conceptzie ale diferitelor societatzi umane existente in acest prezent precar, se vor armoniza, nu stiu cind, in viitor. 🙂 Sper sa nu greseasc prea tare. 🙂

164. bibliophyle - 22/03/2009

@tibi,
multilinvismul de face mai bun ca om, nu pentru ca poti intzelege mai bine pe celalat ci pentr ca poti sa-i explici asta. M-am aflat in viata in situatii teribile, o vorba pe „limba lui” a destins si intr-un sfarsit a rezolvat problema. A vorbi pe „limba lui” inseamna un pas spre intzelegere si umanitate 🙂

165. tibi - 22/03/2009

Bon

Acum chiar imi vine sa itzi pun o intrebare : ce rost a avut ‘Turnul Babel’ 🙂 ????

166. bibliophyle - 22/03/2009

tibi,
turnul babel este o metafora. Din punct de vedere teologic eu o explic prin tinta lui :1) oameni au dorit sa ajunga la Dumnezeu pentru al cunoaste; (2 Dumnezeu a raspuns prin singura metoda posibila – inainte de a ma cunoaste pe mine, face-ti cunostinta intre voi 🙂

167. tibi - 23/03/2009

Teofil

Asa E. Metafore si mituri.

Noapte buna prietene. 🙂

Stii tu : nu te mai retzin . 🙂

168. noradamian - 23/03/2009

bibliophyle,maya, tibi, gabilutza,

Cam tarziu vă vizitez,
vad ca ziua s-a-ncheiat,
discutiile, deocamdata, la fel 🙂

Dar trebuie sa va spun
Noapte buna!…
🙂

169. bibliophyle - 23/03/2009

@tibi,
tu nu ma reti niciodata, eu lucrez. in orice caz noapte buna daca te duci sa te culci. Citeste un frumos articol pe situl lui @nora, intradevar frumos scrie fata asata 🙂

170. noradamian - 23/03/2009

…Nu v-ati culcat ? 🙂

171. noradamian - 23/03/2009

Imi pare rau ca sunt mocaita si nu ajung sa fac cate as dori!… 🙂

172. noradamian - 23/03/2009

maya,

maine o sa ma bucur de piesele muzicale, deosebite, dăruite de tine, aici 🙂

173. bibliophyle - 23/03/2009

@nora, dece sa ne culcam, tu te-ai culcat 😆

174. noradamian - 23/03/2009

bibliophile,
am avut o zi de odihna foarte incarcata 😀

175. bibliophyle - 23/03/2009

@nora, dupa o zi de odihna incarcata, cred ca este necesar sa te odihnesti 😆

176. bibliophyle - 23/03/2009

@ all,
urez la toata lumea o noapte fericita, noape importanta astazi ma duc sa citesc. 😆

177. noradamian - 23/03/2009

Noapte buna!

🙂


Sorry comments are closed for this entry

