jump to navigation

Ziarul de Duminica – 6. Anunt. 07/03/2009

Posted by Theophyle in Ziarul de Duminica.
Tags: ,
trackback

Dragi mei, aparitia Ziarului de Duminica – 6 va fi amanata sper eu pana maine pe la orele pranzului. Dupa cum este cunoscut inamicul unui proiect eficient este perfectiunea. Cand lucrezi cu oameni care sunt universitari de toate soiurile te poti astepta intodeuna la “surprize”. Trebuie sa subliniez ca un articol stiintific are anumite reguli care TREBUIE respectate. Chiar daca articolul este popularizant si nesemnat pe numele autorului, el TREBUIE sa fie perfect (asa crede autorul articolului).

promo-6

Dupa 42 de mailuri in care am explicat ca: (1) nu sunt NY Times si nici The Economist si nu pot publica un articol de 20 de pagini si trebuie sa-l sectionez in cateva publicatii (in cel mai bun caz); (2) nu pot reda grafica facuta pe un sistem Unix, pentru ca eu folosesc PC-Windows sau MAC-OS asa ca voi fi nevoit sa tai grafica (sau o parte din ea); (3) ca nu pot sa aman publicarea pe saptamana viitoare , pentru ca m-am bazat pe articol cand am inceput martea trecuta sa pregatesc saptamanalul de azi. Asa ca  trebuie sa asteptati ziarul pe ziua de maine , probabil pe la pranz. Aveti pentru ce astepta analiza este extrem de interesanata. Asadar pe maine

Comentarii

1. tibi - 07/03/2009

Servus

Am si eu un anunt de facut : am reusit sa intru pe bloaga cealalta de PATRU ori consecutiv !!! Sper sa reusesc in continuare ! E drept ca astazi am ‘mesterit’ o leaca la compu meu 😆 .

2. bibliophyle - 07/03/2009

@tibi,
Foarte bine. inseamna ca nu trebuie sa-ti trimit pe mail postarile 🙂

3. tibi - 07/03/2009

Asa este ! 🙂

Acum te las. cred ca ai de lucru. Toate cele bune.vb mai pe seara. 🙂

4. bibliophyle - 07/03/2009

@tibi,
multumesc 😆

5. maya - 07/03/2009

Bună ziua şi bună să vă fie inima!
😆

6. maya - 07/03/2009

Theo-Phyl
🙂

Nu este nici un bai,aşteptăm, tu să fii sănătos!

7. maya - 07/03/2009

Cadou,
Legenda Giocelului,

Un Inger călătorea intr-o zi prin inălţimea Cerului, legănîndu-se printre Stelele strălucitoare. El se apropia de fiecare stea şi, de ici de colea, culegea cîte o Floare. Dupa ce culese din fiecare Stea , el se pogorî pe Pămant şi rupse şi de aici o Floare. Pe urma se sui in Cer şi disparu sub bolta albastră.

Florile de pe Pamant, care vazuseră Ingerul strălucitor, fără să vadă ce Floare luase cu El, se intrebau care să fie sora lor pe care Ingerul a cules-o şi a dus-o cu El !
-Este un Trandafir-ziceau Trandafirii.
-Este un Crin alb ca şi Ingerul – ziceau Crinii.
-Ba nu, drept să vă spun surioarelor, că nu poate fi decît o Lalea- zicea, ingîmfîndu-se, o Lalea foarte frumoasă.

Chiar Micşuneaua,care-i aşa de modestă, zicea şi ea, cu glas dulce,că Ingerul luase o Micşunea.

Deodată din înaltul Cerului, o lacrimă pică şi veni să strălucească pe Ghiocelul care avea o tulpiniţă ruptă. Ingerul nu se arată, insă un glas ceresc se auzi:
– Sărmană Floare, Floare cu adevarat modestă! Fiindcă te-am rupt, cere-mi o rasplată! Spune-mi ce ceri !?

Ghiocelul tacu.
– Vrei tu mirosul Trandafirului?
– Nu!
– Dragălăşenia Lalelei?
– Nu!
– Vrei să fii albastră ca Floarea de Liliac?
– Nu!
-Ce doreşti atunci?
– Fiindcă ai plăcerea să-mi dăruieşti ceva, fă să mă nasc şi să infloresc indată ce se duce zapada. Oamenii amorţiţi şi ingheţaţi de viscol şi de ger, cînd m-or vedea şi cînd vor simţi mireasma mea dulce, să se simtă incalziţi şi mîngîiaţi că se apropie Primavara.
Din ziua aceea, Ghiocelul este cea dintîi floare care ne zîmbeşte după Iarna posomorîtă şi ne incurajează să indrăznim să ieşim la Lumina!

(I.I.Mirea”Legende….”)

8. bibliophyle - 07/03/2009

@maya,
salut si buna ziua. Multumesc pentru poveste 😆

9. maya - 07/03/2009

Theo-Phyl
😆
Cu foarte mare plăcere!

Poveste,poveste
Înainte mult mai este!

Ps: scuze – Legenda Ghiocelului!

10. maya - 07/03/2009
11. maya - 07/03/2009

Ghiocelul este cea dintîi floare care ne zîmbeşte după Iarna posomorîtă şi ne incurajează să indrăznim să ieşim la Lumină!

Să NU uităm acest lucru şi la fel ca şi Ghiocelul să îndrăznim şi noi să ieşim la Lumină!

Pînă la urmă depinde numai de noi! 🙂
Să ne vedem cu bine şi la următorii ghiocei! 🙂

12. bibliophyle - 07/03/2009

@maya
sper sa „vedem” impreuna muuuuuuuuulti ghiocei 😆

13. maya - 07/03/2009

Theo – Phyl
😆

14. bibliophyle - 07/03/2009

@maya am o postara peste cateva minute intradevar speciala 😆


Sorry comments are closed for this entry

