jump to navigation

Ziarul de Duminica – 4 21/02/2009

Posted by Theophyle in 1, Ziarul de Duminica.
trackback

Am finalizat inca un „Ziar de Duminica„, si acesta poate fi primit in format PDF. Am crescut exponential in numarul ziarelor solicitate si am trcut de 00 in distributie. Si ziarul de saptamana asta se poate primi cu ajutorul unei solicitari exprese la adresa de e-mail aboutread@gmail.com. Amintesc inca odata ziarul este distribuit gratuit, nu contine publicitate directa sau indirecta. Singurele articole care contin opinii politice sunt cel doua editoriale ale mele. Perioada de pilot s-a terminat, din nefericire nu am invatat mai mult decat stiam despre preferintele voastre. Cu ziarul de astazi care primeste un format care include cateva rubrici noi,  terminam cea ce eu am numit “pilot”, totusi formatul aproximativ va fi introdus probabil intr-o saptamana sau doua. Am reusit sa conving niste prieteni de la Londra si NY, care bineinteles vorbesc (si mai scriu) in Romana sa ma ajute putin cu materiale, sper ca saptamana viitoare vom avea si “corespondenti” in lume. Ha, ha.

paper-4-promo

Din aceasta cauza am re-botezt ziarul in “Theo-Phyl & Friends Post”, sper ca intr-un sfarsit si sufletul vostru o sa se induplece cu niste materiale de publicat, sper. Nu stiu inca cat text sa bag in ziar, saptamana asta am mai suplimentat putin, ramaine insa in formatul „o cafea si doua tigari” (plus minus). Vreau si o rubrica literara cu care sa reinvii mult iubitul (meu) foileton. De fapt puteam sa o fac de saptama asta, am hotarat  sa va cer un sfat pentru rubrica “Atelier” in care sa public asemenea lucruri. Astept.  Ziarul contine inca greseli ortografice (cate nu stiu, ca daca stiam nu scriam gresit ortografic), sper ca incet am sa-le elimin in majoritatea lor.

Subiectele din saptamana aceasta: Aici Este Votul Dumneavoastra, o rubrica cu doua impartiri, ce am dorit vs. ce am primit. Astazi ne ocupam de 4 politicieni. La rubrica,  Cronici din Cartierul Latin ne ocupm de cateva subiecte care sunt sublime pe meleagurile noastre, dar lipsesc cu desavarsire. La rubrica Profil Politic ne ocupam de Banca Centrala Europeana si de seful ei Dl. Jean-Claude Trichet, si la Profil Uman avem o frumoasa poveste de o doamna nu prea cunoscuta, su cate trebuie sa fie  cunoscuta Nadia Russo.la capitolul Colectionarul de Idei ne vom ocupa de “Democratie sau o Eventuala Tiranie a Majoritatii”. La Internationale avem “Planul de relansare economica a fost aprobat si de Senatul SUA” si inca cateva lucruri mai putin importante, dar mai probabil nu mai putin uinteresante. La Relatii Internationale, ma ocup cu placere de un fost Cancelar German care-si face de ras poporul devenind pionul lui Putin. Pe Campul lui Marte continuam cu analiza situtiei din Afganistan. Rubrica Pe Baricade  inceputa saptamana treucuta, cerceteaza mahalagismele si alte lucruri legate de aceasi boala. Hai ca nu va mai povestesc totul, mai sunt multe subiecte de cititi o sa vedeti. Un lucru va rog, e-mail de inapoiere daca mai doriti ziarul, nu voi primi mailul ziarul nu va fi trimis. Multumesc.

Comentarii

1. tibi - 21/02/2009

Servus

🙂

Hai ca inaugurez eu o intrebare/ cerere : cum se poate obtzine un abonament permanent ? 🙄

Ca mie nu imi prea vine sa solicit ( iar si iar) un lucru subintzeles : ziarul acesta !

🙂

2. bibliophyle - 21/02/2009

@tibi
Tu esti pedepsit, chiar daca nu vrei yi-l trimit 😆

3. bibliophyle - 21/02/2009

ica cateva minute a cazut netul pe Click, trec la alternativa 🙂

4. tibi - 21/02/2009

OK !

L-am primit ! 🙂

Multzumesc pentru pedeapsa ! 😆

5. bibliophyle - 21/02/2009

@tibi
dupa aia parerea, ca de obicei 😆

6. tibi - 21/02/2009

Desigur ! dar sper ca nu te superi daca itzi spun parerea, miine.

Acum am la bord o sticla de ” I VINI DEL CAVALIERE” -rozee- si nu vreau sa fiu subiectiv. Bine ? 🙂

Da’ ia zi : sa o atac si pe doua ???

7. bibliophyle - 21/02/2009

@tibi,
Desi se spune „in Vino Veritas”, dispensatia este garantata, Vinul primeaza 🙂

8. tibi - 21/02/2009

TKS ! 🙂

Acum sint in butoiul cu amintiri : Domenico Mudugno, Vico Torriani, Adamo, Gianni Morandi , Adriano Celentano …. …. & …

9. bibliophyle - 21/02/2009

Rita Pavone, Dalida, Azanvour, He, he 😆 lelitzo fost-ai cand ai fost 🙂

10. tibi - 21/02/2009

Paul Anca, Massimo Ranieri & & && &&&&& 🙂

Neeeeeeee !

Tinar esti atita vreme cit te simtzi ASA !

Cum spunea Brincusi ? Parca asa :

” in clipa cind nu mai stii sa fii copil, incepi sa mori cite pitzin ” … 🙂

11. tibi - 21/02/2009

putzin nu ‘putin’ 🙂 nici pitz …in ! 🙂

12. bibliophyle - 21/02/2009

Asa e, cum sa-ti spun, ne simtim bine. Motoarele mai merg si capul e limpede, experienta cat cuprinde si memoria numai a amintirilor placute 🙂

13. tibi - 21/02/2009

” profunzimile noastre sufletesti se adincesc si se -lumineaza- pe masura ce inaintam in virsta. De aceea, trebuie sa re-parcurgem periodic, la fiecare etapa din viatza, marea literatura si textele sacre, filozofia morala […] artele vizuale si muzica, pentru a ne pune in rezonantza cu profunzimile lor, ininteligibile inainte sa atingem dezvoltarea sufleteasa potrivita […].

🙂

un mic citat din cartea ‘ ceea ce ne uneste’.

Citatul ii apartzine lui S. Antohi si mi-am permis sa schimb un cuvint :

el spune ca -se umbresc- . 😦
eu am inlocuit cu – se lumineaza- . 🙂

Asa simt eu !

14. bibliophyle - 21/02/2009

Simti bine, tibi, si eu sunt de aceasi parere 🙂
beau si eu un pahar in cinstea ta si tuturor celor ca noi 😆

15. bibliophyle - 21/02/2009

Tokay unguresc, Lacrima Cristi 😆

16. tibi - 21/02/2009

@ Teofil

Cred ca stii ce se spune despre vinul unguresc ‘ Tokay’ :

„este regele vinurilor, facut anume pentru regii care beau vin” !
(citat aproximativ- ca il vino del cavaleriii- 🙂 )

Am pilit prima oara ‘lacrima christi’ la intercontinental, imediat dupa inaugurare. He He heeeee, atunci da! alt soi de lelitzan eram … 🙂

Si ultima sticla de ‘tokay furmint’ am pilit-o exact inainte de a se fi desfiintzat restaurantul ‘ Budapesta’ din Bucuresti.

Spun ‘ultima, pentru ca era chiar ultima’ 🙂 din acel restaurant !

Scapase de inventarul facut inainte de lichidare, pentru ca era in EXPOZITZIA DE LA INTRARE !

Si eu, baiat cu spirit de observatzie, am cerut-o ! Si mi-a fost servita !

17. bibliophyle - 21/02/2009

@tibi
am o sursa de vinuri bune, imbatabila 🙂 omul stie vinarit decand s-a nascut, are vre-o 82 de ani, si este o enciclopedie de vinarit. A fost coleg cu taica-meu, la „universitate de la canal”, asa ca eu sunt un rasfatat al sorti 🙂

18. val - 21/02/2009

Nu vreau sa va intrerup dialogul ca de la baiat la baiat,vreau sa spun doar atat: ziarul este din ce in ce mai bun. 🙂 Felicitari!

19. maya - 21/02/2009

Bună seara şi bună să vă fie inima!
😆

20. bibliophyle - 21/02/2009

@val
Merci mult, nu intrerupi nimic, vorbim despre vin si muzica buna. Tu nu iubesti vin si muzica buna ? 😆

21. bibliophyle - 21/02/2009

@val, inca o luna doua, ziarul o sa fie un ziar de exceptie. Promit 😆

22. maya - 21/02/2009

Theo-Phyl
😆
Am primit Ziarul de Duminică! Îmi rezerv plăcerea de a-l citi mîine dimineaţă,
la cafeluţă!
Felicitări încă o dată!

23. bibliophyle - 21/02/2009

@buna seara maya, multumec, asa sa faci 🙂

24. maya - 21/02/2009

Şi acum domnilor,
Georges Boulanger play Tokay! 😆
http://www.you-tube.ro/georges-boulanger-play-tokay-v62890.html

25. bibliophyle - 21/02/2009

@maya 😆

26. maya - 21/02/2009
27. bibliophyle - 21/02/2009

@maya, ambele sunt foarte frumoase, multumesc 🙂

28. maya - 21/02/2009
29. maya - 21/02/2009

Theo-Phyl
😆
Cu mare plăcere!

30. bibliophyle - 21/02/2009

@ maya foarte frumos 😆

31. maya - 21/02/2009

Frumoase melodii pentru o seara de sîmbătă,lîngă un pahar de vin bun!
😆

Chris Spheeris -Magaya

Valerica Mihali -Inger de floare
http://www.trilulilu.ro/modulles/88ca92d936fb01

Josh Groban – February song
http://www.trilulilu.ro/CristinaJuly/259487f6db0e87

Florin Chilian – Zece
http://www.trilulilu.ro/chien/28be3f894eb955

Tango-roses/Lorena McKennit – Evora

Ducu Bertzi – Cantec de dragoste

Florin Chilian – Salvează-mă de mine!

Gregorian -Sarah Brightman
Moment of Peace
http://www.trilulilu.ro/folkforever/f019381a79478a

Sarah Mclachland – Angel
http://www.trilulilu.ro/riada/7d89604f4e915b

32. maya - 21/02/2009

🙂 Melodii pentru o seară de sîmbătă!

Chris Spheeris -Magaya

Valerica Mihali -Inger de floare
http://www.trilulilu.ro/modulles/88ca92d936fb01

33. maya - 21/02/2009
34. maya - 21/02/2009

Gregorian -Sarah Brightman/Moment of Peace
http://www.trilulilu.ro/folkforever/f019381a79478a
Sarah Mclachland – Angel
http://www.trilulilu.ro/riada/7d89604f4e915b

35. maya - 21/02/2009

Tango-roses/Lorena McKennit – Evora

Ducu Bertzi – Cantec de dragoste

36. bibliophyle - 21/02/2009

@maya
Multumesc pentru muzica, ai un gust bun, inca o data multumesc 🙂

37. maya - 21/02/2009

TheoPhyl
😆
Noapte bună şi îngeraşii să te aibă în pază! 🙂

38. maya - 21/02/2009

Nu poti sa nu te gandesti la Lectia pe care frumusetea cuprinsa in fiecare Fiinta ne-o da la fiecare pas. Sa ne aducem aminte ca TOTUL APARTINE TUTUROR si ca acests ne vorbeste despre DARURILE NECONDITIONATE ALE VIETII: splendoarea Naturii inscrisa in forme, in culori, in miresme, adierea Vantului, mangaierea Luminii, stralucirea Stelelor pe Cer si atitea altele nenumarate care ne sunt oferite fara nici-o conditie de pretutindeni.

Apoi ne aducem aminte ca nimic din ceea ce Divinitatea a creat nu poate fi posedat asa cum lucrurile create de Om sunt. Nu putem pune in banci la loc sigur si privat frumusetea neasemuita a Pomilor infloriti, nici sclipirea undelor unui fluviu, nici zborul gratios al Fluturilor , nici albastrul Cerului si nici-o alta minune cu care Universul a fost imbracat de AtotIubitor!

Exista insa un loc in care putem aduna toate acestea : Memoria noastra. Dar este un Taram non-tangibil, pe care mainile noastre fizice nu-l pot patrunde.

Adevarata bogatie este aceea care apartine tuturor , care nu se sfarseste niciodata , care umple toate camarile Sufletulu, care inobileaza toate Inimile si care nu se poate cumpara cu nimic, doar cu recunostinta si iubire.

39. bibliophyle - 21/02/2009

@may,
frumoase randuri, scrise cu bun gust si sentiment, si tie o noapte buna. Citeste-ti ziarul maine si hai sa-l comentam daca vrei 😆

40. val - 22/02/2009

Stimate Theo-Phyl,

Cand am spus aseara ca ziarul este foarte bun, il parcursem mai superficial. Acum, cand l-am citit pe jumatate cu atentie, nu ma pot opri sa nu exclam: exceptional!
Mi-au placut analizele celor cateva importante domenii, in “Cronici din Cartierul Latin”.

Ai surprins esentialul si nu te-ai sfiit sa-l afirmi deschis. Cu toate ca aceste domenii au mai fost criticate, aici se spune adevarul fara ocolisuri si fara prejudecati .Intre adevarul in legatura cu tiganii si aerele de europenism prin care se ascund de fapt adevaratele probleme ale acestei etnii, ai ales sa spui adevarul. Nu cruti indolentza intelectualilor nostri, desi a-i deplange este la moda.

Daca ar fi sa-mi sustin parerile cu niste citate, ar trebui sa citez fragmentul “Cultura” in intregime. “Justitia” de asemenea, ca si “Demagogia” dar si celelalte, aproape la fel.

.Mi-a placut ca ataci racilele tranzitiei aproape frontal, nu pe bucatele, asa cum s-a indraznit pana acum, din cate am vazut eu.

Sa stii ca nu vreau sa te flatez, te laud pe drept. Ma grabesc sa citesc mai departe, “Democratie sau tirania majoritatii” este un titlu care tentant . 🙂

41. bibliophyle - 22/02/2009

@val,
daca vrei sa realizezi ceva, lucrurile trebuie spuse asa cum sunt. Din fericire pentru mine nu sunt dependent de nimeni si de nimic. Eu pot sa-mi permit sa spun adevarul asa cum este el. Exploatarea cinica a unei intregi natiuni, pe baza unei prost intelese democrati folosinduse de fandosita sintagma de”politica corecta”, trebuie terminata cat mai repede. Cine respecta legea, indiferent de culoare, rasa sau religie este cetatean. Cine nu trebuie aspru pedepsit. Multumesc pentru apreciere 😆

42. val - 22/02/2009

@Theo-Phyl,
Nu cred ca teama ii opreste pe romani sa spuna adevarul, ci egoismul. Nu de represalii s-au temut ei dupa „89, ci s-au gandit cum sa fie cat mai cuminti ca sa se capete cu ceva.
Este adevarat ca nu a fost usor, ca „reteaua” nu a fost o inventie a celor cu prea multa imaginatie, ca a jucat si dur, dar dominante au fost egoismul si asitatea.

43. val - 22/02/2009

erata: lasitatea

44. bibliophyle - 22/02/2009

@val
pana la urma, intr-o buna zi va trebui sa ne trezim 🙂

45. val - 22/02/2009

Am citit si „Democratie sau Tirania majoritatii”. Foarte interesant. adevarul este ca am nevoie de o asemenea lectura.

Titlul imi aminteste de un articol scris de mine, cam prin 2001, pe cand ma bagasem in politica si cand muream de necaz deoarece, indiferent cat de multa dreptate aveau ai mei (pe plan local) majoritatea decidea cum avea ea chef. Intitulasem articolul „Abuzul de majoritate”. 😛

46. val - 22/02/2009

Candva, eram pentru libertatea partidelor mici de avea loc in parlament si nu vedeam nimic rau in existentza a cat mai multe partide. Dar experientele nefericite si mai ales poticnirile ultimei aliante PDL – PSD, m-au convins ca nu se poate face ordine decat atunci cand raspunderea intreaga a unui guvern revine unui singur partid. Aceasta se poate realiza numai daca exista bipartidism.

Inclin, deci, fara rezerve, spre modelul Westminster, pe care il consider cel mai potrivit pentru Romania actuala, in care neasumarea raspunderii este o practica aproape unanima a politicienilor, care vin la putere doar ca sa profite.

47. bibliophyle - 22/02/2009

@val
Tu ai simtit cea ce simt milioane de oameni pretutindeni in lume. din nefericire nu avem un sistem mai bun. Atenuarea populismului mascat de democratie se face prin calitatea conducatorilor si al institutiilor statului. Intr-o tara in care institutiile statului functioneaza corect, tirania majoritati nu ameninta minoritatea. In Romania, institutiile statului sunt intr-o faza embrionica (ca sa nu fiu jignitor), asa ca se intampla ca Vanghelie sa o garanteze pe Dna. Prof. Universitar Andronescu. Asta este un exemplu al tiraniei majoritati. Pe alte coclauri Vanghelie ramanea unde merita. Aici este care este: (

48. maya - 22/02/2009

😆
Bună seara şi bună să vă fie inima!

49. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

felicitări pentru numărul 4 al Ziarului de Duminică şi la cît mai multe numere,atît de folositoare nouă în primul rînd.

Salut ideea de a „găzdui” între paginile ziarului prieteni/personalităţi din toată lumea,dornici în a ajuta la „deschiderea minţii” noastre.

50. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
buna seara, multumesc in primul rand pentru muzica minunata. tampita de platforma nu-mi da voie sa primesc mai mult de 3 linkuri intr-o singura postare. Pana la urma am aranjat-o 🙂

51. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
multumesc, dar ei sunt Romani ca si noi, si au sentimente pt. tara ca si noi, sa ca vor face pentru noi si pentru Ei 🙂

52. maya - 22/02/2009

Mirabeau:”Naţiunea dă porunci,nu primeşte”
sintagmă ce o pot echivala cu „Democraţie sau Tirania majorităţii”.

Democraţie nu este sistemul politic cel mai bun,dar cel puţin pînă la ora aceasta altul mai bun NU este.

Majoritatea/poporul îşi alege „reprezentaţii”/îi delegă cu puterea de a gestiona
/a conduce/a legifera/a aplica

„Calitatea” majorităţii este aceea care va influenţa „calitatea” aleşilor/fiecare popor are conducătorii pe care îi merită;de aici şi necesitatea imperioasă de a „ridica” calitatea majorităţii.

Numai acest lucru va face ca majoritatea să-şi „impună” punctul de vedere.

Un stat în care instituţiile statului sînt „rahitice”/elaborează legi în interes propriu/există oameni care sînt mai presus de Lege, nu mai este un stat în care democraţie este suverană,nici un stat în care „tirania majorităţii” îşi impune punctul de vedere.

M-am simţit în dezacord total cu „tirania majorităţii” la toate alegerile la care a cîştigat Ion Iliescu la preşedenţie (2 mandate +1/2) 😦 😦 😦

53. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
curaj draga, vine si timpul oropsitilor de tot felul, avem deja ziar, nu ? 😆

54. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
Muzica -cu mare plăcere!

55. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
mogul? 😆 😆 😆

56. bibliophyle - 22/02/2009

Da draga, sunt si eu mogul de presa 😆

57. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
mă bucur sincer că prietenii tăi au acceptat colaborarea la ziarul/iniţiativa ta/sînt convinsă că vom avea numai şi numai de învăţat

Cred în valorile acestui neam şi a venit vremea ca acest popor să se trezească!
România este a românilor din ţară,de pretutindeni şi dacă avem un merit noi cei rămaşi pe „piciorul de plai” este acela că am menţinut vie – „acasă”!

Acest „acasă” trebuie să-l apărăm,pentru noi, pentru toţi românii oriunde s-ar afla ei,pentru copiii şi nepoţii noştri.Altfel istoria ne va judeca pe toţi/şi nu numai istoria.

NU putem sta impasibili – altfel ni se fură „acasă”,ţara,sufletul şi inima cu totul!

58. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
„Oropsiţii presei libere uniţi-vă”! 😆

59. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
ai dreptate, fiecare cuvant margaritar 🙂 o facem draga, incetul cu incetul oameni vor intelege ca nu prea mai avem nici timp si nici alternative. Am crezut sincer ca intrare in UE o sa schimbe ceva. aiurea totul este la fel numai costa mai multi bani 😆

60. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

cred că ar fii util şi un colţ gen civic/ „bunul simţ”/ „7 ani de acasă” -promovare în viaţa socială a acestor valori,uitate se pare în ultima vreme!

61. bibliophyle - 22/02/2009

@may
buna idea am sa o fac, bineinteles 🙂

62. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
🙂
Şi cu speranţa că încetul cu încetul ziarul va fii citit de tot mai multă lume,
de românii din întrega lume,promovarea (scurtă) a adevăratelor valori spirituale,culturale şi a frumuseţilor acestui „picior de plai”!

Locuri deosebite şi poate încă necunoscute din ţară,oameni deosebiţi!
Trebuie promovate valorile acestei ţări;m-am săturat să văd numai ce este rău şi urît.

63. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
eu am tot timpul de pe lume (sper ca Doamne Doamne e cu mine) am si rabdarea si posibilitatile necesare sa duc lucrul asta mai departe, asa ca o sa fie citit, avem deja mai mult de 100 de cititori, fiecare are un prieten….
ca in timpul lui ceasca o sa meraga 😆

64. maya - 22/02/2009

Răzvan Teodorescu spunea astăzi că românii sînt ametafizici – cu tot urîtul vînturat pe ecrane şi în viaţa de zi cu zi,nu sînt de acord.

Poate că ne-am pierdut capul,dar NU pot să fiu de acord că ne-am pierdut sufletul şi că am uitat că trebuie să ne ridicăm ochii spre cer.Poate că sîntem trişti,obosiţi,
speriaţi şi dezamăgiţi,dar trebuie să ştim că numai în noi stă puterea de a schimba ceva,numai în noi stă puterea de a lăsa în urma noastră o ţară,un neam,un crez şi o inimă.

Numai spiritualitatea,cultivarea adevăratelor valori umane ne poate ajuta.

65. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
Felicitări încă o dată pentru iniţiativa ta şi îţi doresc multă sănătate,putere de muncă şi cîţi mai mulţi cititori!
Bine o să fie! 🙂 Doamne ajută! 🙂

66. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
R.Teodorescu sa-si atribuiasca lui epitete. Nici capul si nici sufletul nu le-am pierdut, le-am amanetat pe 40 de ani de comunism ordinar si inca aproape 20 de pseudo-democratie. cred ca a venit timpul sa le scoate, de la amanet. cred ca am platit la greu dobanda 😦

67. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

dobîndă,cu vîrf şi îndesat! 😦
generaţii şi generaţii sacrificate! 😦

68. bibliophyle - 22/02/2009

@maya 😦

69. maya - 22/02/2009

Umberto Eco- „In numele Trandafirului”
Am citit cartea am vazut filmul/

După ceva timp,poate că greşesc,fac o asociere între carte şi următoarele:
pentru iniţiere maeştri necunoscuţi cereau dez.acestei gîndiri „elevilor” lor:
„Apa Pură a ADEVĂRULUI duce la înţelegerea misterului superior al TRANDAFIRULUI”

Trandafirul – creaţie excepţională/simbol al morţii (cînd îşi deschide petalele şi îşi arată inima se află la capătul vieţii)
-nu renaşte din sămînţă

Adevărul – mesaj de moarte în universul oamenilor/cine îl proclamă va suscita un pericol/cine spune Adevărul trebuie să aibă un cal cu şaua pe el ca să fugă cît mai repede.

Apa pură (apa corozivă) – semnificativă în privinţa morţii
alchimiştii au înlocuit-o cu „apa de rouă”

Botezul este o regenerare,o moarte urmată de o naştere (în plan spiritual) şi „materia” Apei botezului este apa naturală şi nu Apa Pură care înseamnă moartea fizică prin dezintegrarea tuturor corpurilor.

Puterea de moarte a Apei Pure era cunoscută de iniţiaţi cu secole înainte de obţinerea ei în laboratoare.

Semnificaţia frazei iniţiatice:
„Apa Pură (moartea) a Adevărului (moartea) duce la înţelegerea misterului superior al Trandafirului (moartea).

Era Vărsătorului – curs de apă,apa =epoca de aur,era oameni -zei = moarte.
Vărsătorul este ultimul semn al universului fizic,înainte de cel psihic al Peştilor.

Tradiţionaliştii spun că autodistrugerea omenirii în Apa Pură a Vărsătorului ar fi un botez,o regenerare, 🙂 care ar duce la începutul unui nou ciclu,poate cel al Adevărului, aşteptînd Era Trandafirului.

70. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
Ti-au placut? cartea, fimul? 🙂

71. bibliophyle - 22/02/2009

@maya,
nu ma preocupa viitorul, eu sunt omul prezentului si cercetator al trecutului. Viitorul? , numai dumnezeu stie 😆

72. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

prima dată cînd am citit-o înafară de intrigă nu am înţeles mare lucru;cînd am recitit-o peste timp…a fost altceva! 🙂
Filmul bun,dar nu neaparat la valoarea cărţii! Dar totuşi mi-a plăcut! Citind cartea mai întîi, a fost mai uşor! 🙂

73. bibliophyle - 22/02/2009

@maya
Pendulul lui F.., ai citit ? 🙂

74. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

nu,dar am trecut-o la „de citit”!
Azi am citit despre eboniţi! 🙂

75. bibliophyle - 22/02/2009

maya 🙂 cand o sa ai timp, gaseste cartea, cred ca este la orice bibleoteca si citeste-o, este un roman superb. o sa-ti placa mult, dupa eboniti 😆

76. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl

Sigur că am să o citesc!

77. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
şi acum,

io’ îs mic,deci la somnic! 😆

Noapte bună şi îngeraşii să te aibă în pază! 🙂

78. bibliophyle - 22/02/2009

maine este ziua mea de azil (luni si miercuri), pur si simplu, cand plec de acolo, ma doare inima 😦

79. bibliophyle - 22/02/2009

@maya noapte buna, si o zi frumoasa maine, pa 😆

80. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
Cred! 😦
Dar în acelaşi timp sînt convinsă de faptul că le aduci o rază de lumină şi de iubire!
Ceea ce contează foarte,foarte mult!

81. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
încă o dată,noapte bună! 😦

82. bibliophyle - 22/02/2009

Doamne ajuta, noapte buna 😆

83. maya - 22/02/2009

Theo-Phyl
😆
Scuze!

Theo-Phyl
încă o dată,noapte bună! 🙂 😆 🙂

84. bibliophyle - 22/02/2009

😆

85. yulian - 05/05/2009

ZDD nr.4
merci


Sorry comments are closed for this entry

