jump to navigation

Ziarul de Duminica – 2 07/02/2009

Posted by Theophyle in 1, Ziarul de Duminica.
trackback
Am finalizat inca un „Ziar de Duminica„, si acesta poate fi primit in format PDF sau DJVU. Au fost trumise cu solicitare 18 bucati plus unul fara solicitare. Si ziarul de saptamana asta se face cu solicitarea expresa la adresa de e-mail aboutread@gmail.com, nu vreau sa produc spam. Amintesc inca odata ziarul este distribuit gratuit, nu contine si nu va contine nici in viitor publicitate directa sau indirecta. Singurele articole care contin opinii politice sunt cel doua editoriale ale mele. Din nefericire am primit numai 3 comentarii referitoare la continut sau format. Asta ma baga in ceata, nu stiu daca cea ce fac este bine sau nu, si daca exista o sansa de a face impreuna o publicistica mai calitativa. Poate totusi, putin ajutor, multumesc in avans. De exemplu am o problema de continut. Intrebare: este mai bine sa scoti un magazin bazat pe un eveniment sau o personalitate sa zicen 60-70%, si restul diverse. Sau mai bine sa scoti ceva cu de „toate pentru toti”. OK, nu stiu sper ca ma ve-ti ajuta pana la urma. Pentru maine am pregatit ambele alternative, am hotarat totusi sa continui cu versiunea „de toate pentru toti”

Alternativa A

promo-1

Alternativa B „tote pentru toti”

promo

Prima editie regulata va contine 36 de pagini si este programata pentru 21 Februarie. Inca o data ziarul este gratuit, nu contine publicitate si nu are culoare politica in afara primelor 2 pagini, pe care le consider editorialistice. Daca cineva doreste sa-si exprime pareri diferite in granitele bunului simt, sunt de acord cu placere sa public. Cuprinsul ziarului de maine: De Pe Malurile Dambovitei – Excelenta Politica ? ; De Pe Malurile Potomacului – Excelenta Politica ! ; Cronici din Cartierul Latin – Lady Justice (Mioriţa) – Traditia Guvernamentala – Misterul Camerei Goale – Van Gehelie Seniorul Meu Feudal; Profil Politic – Curtea Internaţională de Justiţie – Baroness Rosalyn Higgins; Profil Ştintific – Abraham Harold Maslow; Colectionarul de Idei – Meritocraţia – Meritocratia Politica; Reactii Internationale Administratia Obama – Obama in Biroul Oval – Europa: O Ultima Avertizare; Campul lui Marte – Razboaiele „Proxy” – Orientul Mijlociu – Continuare din numarul trecut; Autor, Carte, Film – Edwin A. Abbott, Flatland; Arta – Fotografie Documentaristica – Dorothea Lange (1895-1965).

Inca o data, comentariile sunt foarte apreciate si pot fi postate pe:

http://theo-phyl.blogspot.com/
Sau https://bibliophyle.wordpress.com/
email aboutread@gmail.com
Anunțuri

Comentarii

1. tibi - 07/02/2009

Salut !

Daca mai ai posibilitatea, trimite-mi te rog editzia a I-a a ziarului.

Vad ca maya e prea dragutza pentru gustul tau 🙂

Poate ca o sa fiu eu ceva mai critic (daca e cazul desigur ) ! 🙂

2. tibi - 07/02/2009

Aha !

cenzura din prima !

Pai asta e cumva un mesaj de bun-venit ???

3. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
nici o cenzura, niciodata, platforma inca nu te cunoaste 🙂

4. tibi - 07/02/2009

@Theo-Phyl

tibi spune: „Comentariul tău aşteaptă să fie aprobat”.

Fara suparare dar, cuvintul APROBAT conduce direct la ideea de cenzura. 🙂
Poate ar fi mai bine sa reformulezi .

Sper ca NU ma consideri nepoliticos, pentru aceasta sugestie.

5. bibliophyle - 07/02/2009

nu prea ma ce sa fac, asta este formularea standart, intru eu in maruntaeiele ei, fara girija.
ti-am trimis ziarul, si am anulat „cenzura” 😆

6. tibi - 07/02/2009

OK, TKS

ma duc sa-l caut si sa-l iau la puricat. 🙂

Vb. mai pe seara. Bine ?

7. bibliophyle - 07/02/2009

Sa fi sever 🙂 Multam

8. tibi - 07/02/2009

Eu sa fiu Sever ??? Nici-o sansa ! Il las pe domnul Voinescu sa fie 😆 !!!

Revenind la ziar, iti fac o marturisire : sint ani buni de cind nu am mai citit un ziar cap-coada !

Eu nu am chiar nimic de reprosat.
Ma gindeam putzin la faptul ca articolele sint putzin cam lungi, dar cred ca altfel nu se poate fara a diminua contzinutul.
Nu ai zgiriat chiar cu nimic ochii cu micutzele greseli ortografice inerente, deci nu cred ca trebuie sa platesti vre-un trintor care sa-tzi pape banii de pomana cu corectura.
Si de-abia astept postarea despre Druzi.

In concluzie, astept si ziarul numarul 2.

Nu in ultimul rind, palaria jos, pentru admirabilul tau efort !!!
FELICITARI !!! si la cit mai multzi amatori de informatzie adevarata, culta, relevanta si absolut NECESARA, deci mult succes pentru cit mai multe numere ale excelentului tau ziar.

9. tibi - 07/02/2009

OOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFF TOPIC 😦

Bloaga cealalta mi-a dublat numarul firelor albe de par !!! 😦

Mereu imi da semnale de error la brawser, si mereu ma pune sa inchid si sa redeschid compu !
Si mereu imi blocheaza compu, cind numai pe bloaga aia, cind pentru TOATE taskurile DESCHISE in acel moment !

Oare de ce ?????

10. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
Multumesc, acum lucrez la postarea cu druzi. probabil o sa fie gata seara sau maine.
Nu stiu ce sa intampla cu cealata martzoga, controlez eu acuma 🙂

11. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
asta este numarul 2, numarul 1 a fost saptamana trecuta, nu ai cerut, nu ai primit. daca vrei pot sa-ti trimit si primul numar

12. tibi - 07/02/2009

uuuuuuuuuuups ! 🙂

evident ca vreau !

13. tibi - 07/02/2009

Gata ! L-am mintuit si pe acesta 🙂 !

Nu mi se pare chiar deloc! mai subtzirel, dimpotriva.
Se vede o continuitate benefica.

Si sint de acord cu #maya ca formula „de toate pentru tozti” ar fi mai potrivita decit cealalta …

14. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
multam,
problema este sa-mi gasesc formula care sa intereseze fara a deveni „elitist”. Am o groaza de material care o filtrez. acum inteleg cat de grea este treaba unui editor 🙂

15. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
am avut o pagina pe care am numit-o „Calendar Religios” in care sa scriu de comemorarile religioase ale saptamani, asa cateva cuvinte. Crestin, Iudaic si Islamic. am hotarat pana la urma sa nu public, nu este obisnuit in nici un ziar, asa ca am hotarat ca nu. tu ce crezi?

16. tibi - 07/02/2009

Eu cred in primul rind ca trebuie sa nu te lasi influentzat de politica editoriala a nici-unui ziar sau jurnalist, pentru ca asta e si ratziunea existentzei acestui ziar. Asta pe de o parte.

Pe de alta parte, eu cred ca ar fi extrem de util si cit se poate de important sa agaugi o astfel de rubrica, mai ales acum, in plina ofensiva a secularizarii.

Cine vrea, o citeste. Cine nu, skip si salut !
Si nu numai amintite ar trebui aceste date ci, chiar si insistat pe semnificatzia anumitor obiceiuri. Parerea MEA !

17. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
ai dreptate si eu am simtit asta, am sa public. tara libera nu ? 😆

18. tibi - 07/02/2009

Iar in ceea ce priveste „elitismul” , sa fim bine-ntzelesi : cei care condamna elitele sint tocmai invidiosii care STIU ca ei nu vor face parte niciodata din rindurile intelectualilor veritabili.
Si incearca sa-i discrediteze prin nivelare in JOS, mizerabilii.

Deci, NU trebuie sa te impiedici nici de acest „amanunt ” 🙂

19. bibliophyle - 07/02/2009

cand eram eu tanar 🙂 se publicau multe lucruri in format foileton (continuari), astazi nu se ami procedeaza asa crezi ca nu ar fi interesant ?

20. tibi - 07/02/2009

Tzara este asa cum este dar noi, sintem liberi numai daca VREM sa fim !

21. tibi - 07/02/2009

Sigur ca foiletoanele sint interesante, mentzin curiozitatea vie si deci sint ft utile. Azi nu se prea mai practica, pentru ca sint prea interesatzi de scandaluri facile in dauna lucrurilor cu miez. Deci, … 🙂 🙂 🙂 iara zic : cine vrea, citeste, cine NU, skip! si Hai PA !

Da’ o sa le citeasca sezi linistit ! Eu asa cred !

22. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi
despre druzi, am avut un mare noroc sa-l cunosc pe Dr.Sami Makarem de la Univ. Michigan (sper ca mai traieste trebuie sa fie la vre-o 80-85 de ani), care este probabil cel mai mare si poate singurul expert in viata la religia druza. Tot ce stiu, stiu de la el. Carti nu prea sunt, in afara de ce a scris el, si el nu aintrat niciodata in scris in anagogica religei, numai verbal, cred ca am vre-o 10-15 ore de tape. cred ca am sa postez la noapte ceva 🙂

23. tibi - 07/02/2009

O intrebare, dupa care te las sa-tzi vezi linistit de treaba : 🙂

Druzii NU sint acelasi subiect cu Druizii. Asa E ???

24. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi,
absolut nu. Druizi au fost preoti pagani celti. Druzi sau Druzieni sunt un cult care a iesit din Isalmul Shiit , la inceput ca secta Isamilit (Aga Chan) si apoi au devenit independenti. Religia este sincretica Neo-Platonica/Gnostica – islam /iudaism/crestinism. Ptofetul lor este Itro/Reuel socrul lui Moise (vezi Exod 2:18-3:1)

25. bibliophyle - 07/02/2009

vorbim de sec 11 d.Hr.

26. tibi - 07/02/2009

OK si TKS !

Spor la treaba 🙂 .

27. bibliophyle - 07/02/2009

@tibi, Multam 😆

28. tibi - 07/02/2009

OK si TKS

Spor la treaba 🙂

29. maya - 08/02/2009

Bună ziua şi bună să vă fie inima! 😆

30. tibi - 08/02/2009

Buna sa fie ziua draga @maya ! 🙂

Buna si frumoasa ca inima ta, curata si generoasa !

31. bibliophyle - 08/02/2009

Buna draga maya 🙂

32. bibliophyle - 08/02/2009

@tibi
multumesc pt. postarea de vizavi 🙂

33. bibliophyle - 08/02/2009

@tibi
cautand referinte despre druzi, am ajuns la o carte pe care am citit-o acym vre-15-20 de ani. Este vorba de „Voiajele lui Veniamin (Beniamin de Tudela”, cartea este in engleza tradusa din latina tradusa din ebraica. Este vorba de un rabin si geograf important care in sec 11 vorbeste despre druzi. important este ca el vorbeste in cartea lui despre Vlah/Valhi din sudul si nordul Dunarii pe care ia vizitat si cunoscut. dupa cateva referinte despre obiceiuri, limba si religie. Forbeste despre un regat vlah independent. Citate din aceasta carte i-au folosit lui Bratianu in chestia de stabilirea a vechimi poprului roman si lui Ioraga care-l citeaza de cateva ori tot in aceasi chestiune. Unde dai si unde crapa, vorba romanului. Cauti Druzi si gaseti romani, al naibi popor 🙂

34. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl
Elita este o „clasă conducătoare” formată din oamnei aleşi,născuţi cu o anumită zestre într-un anumit domeniu.

Elita,indiferent de domeniu,pînă la urmă este rezultatul unei selecţii impersonale.
Există o elită ţărănească, o elită academică;elita recuperează omenirea
„la geniu” fiind păstrătoarea la vîrf a valorilor sociale,culturale,morale,spirituale.
Elita nu este o oligarhie ci o aristocraţie fără să fie o „societate” închisă.
Păstratoare de valori, elita trebuie să facă legătura, să fie cureaua de transmisie către oamenii de „rînd”!

Elita trebuie să vină către „oamenii” de rînd fără să se teamă că ar fii „elitistă”;
dacă paşii făcuţi sînt sinceri şi oneşti ceea ce cred că este cazul la tine,demersul este mai mult decît binevenit .

Receptivitatea,rezonanţa chiar dacă au la început paşi timizi, mai devreme sau mai tîrziu, ele se vor înghega şi vor coagula ântr-un efort comun de reaşezare a valorilor cu totul răsturnate din societate,în speţă din societatea românească.

NU tu trebuie să te fereşti de „elitism”, noi trebuie să fim cititori de elită! 😆

35. tibi - 08/02/2009

Chiar ca al naibii neam mai sint si daco-traco-geto- romanasii astia 🙂 !

Pe unde umbli dai de ei fara putintza de scapare 😆 !

36. maya - 08/02/2009

tibi 😆
Servus!

37. maya - 08/02/2009

tibi 😆
Ai făcut plăcinte?

38. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl

sînt de părere că ideea cu „Calendarul religios” este foarte bună!
CUI îi place o citeşte,cine nu,NU!

39. tibi - 08/02/2009

@maya

facut si papat tot, tot, tot ! 🙂 !

40. maya - 08/02/2009

tibi 😆
Hărnicuţ fecior eşti! 😆
Să-ţi fie de bine!

41. tibi - 08/02/2009

Cred ca ar fi o idee buna daca ziarul aista s-ar denumi : „scoala de Duminica” ! 🙂

42. tibi - 08/02/2009

TKS

draga maya 🙂

43. bibliophyle - 08/02/2009

@ tibi, maya
toti „stangisti” o sa fie pe capul meu de reactionar 🙂

44. tibi - 08/02/2009

Si ce! Atita lucru te sperie pe tine ?

Ca daca scuturi nitzelus, zboara cu tontzii, care incotro, de nu se mai vad! 😆

45. maya - 08/02/2009

Libertatea este o stare interioară!Ori o ai,ori NU o ai!

Numai în măsura în care fiecare vom fii liberi,România o să fie o ţară liberă fără să punem ghilimelele de rigoare!

Iar acest lucru se obţine la început prin efort individuală, apoi prin „aderare” la grupuri care rezonează cu tine.

Atîta timp cît sîntem atenţi la cei din jur, NU putem să fim atenţi la noi şi la „schimbarea” care trebuie să înceapă cu noi „în noi”!

46. maya - 08/02/2009

ps:scuze -efort individual!

47. bibliophyle - 08/02/2009

@tibi, nici nu ma gandesc sa-i iau in considerare argumente prostesti de felul celor care sunt contra oricarei traditi. inca o data vorba romanului „cainii latra si carvana trece”

48. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl

am citit Ziarul de Duminică Nr:2!
Editoriale -„mortale”,care pe lîngă informaţii sînt pline de culoare şi umor!

49. bibliophyle - 08/02/2009

@ maya
am avut si am un singur lucru de demonstrat, ca se poate scrie publicistic mai bine decat scriu de marii jurnalisti-specialisti-analisti, chiar daca esti amator informat si bine-voitor 🙂

50. tibi - 08/02/2009

Theo-Phyl

Pai asta este ‘chichi-rezu’ : ca tu, liber de contract fiind, potzi sa scrii EXACT cum itzi dicteaza propria ta constiintza, fara teama de a te vedea fara salariul platit de catre ‘moguli’ !

51. bibliophyle - 08/02/2009

@tibi
sa nu crezi ca chestia cu moguli este singulara si numai in Ro. diferenta este ca in SUA, ziaristi au putere si suport civic. maximul ce poate sa fac un patron este sa nu publice, in nici un caz sa dicteze ce se scrie.

52. tibi - 08/02/2009

Asa e, numai ca din cite stiu eu, pe acolo apartenentza la o orientare politica este asumata, deci manipularea are totusi niste limite.

Nici nu mai spun faptul ca acolo, patronii de media au alta componentza, respectiv NU au aparut asa, peste noapte ca in Ro, cu bani bani jefuitzi din avutul public :banii de la fostele servicii, banii de la fostul pcr, banii din asa-zisele privatizari, comisioanele incasate, banii negri, etcetera.

53. bibliophyle - 08/02/2009

@tibi
Este adevarat. Important ca ziarele din SUA, cel putin au orientari politice, asumate cum zici tu, insa orientarile se schimba si in functie de valorile politice ale candidatilor. Si cel mai important poti citi articole de o divergenta politica care aduce uneori la imposibilitate clarificari caracterului politic al ziarului.

54. bibliophyle - 08/02/2009

@all
va pup pe toti – o ora de pauza, plec sa-mi plimb catelul, are si el drepturi contitutionale, ancorate in traditia casei 😆

55. tibi - 08/02/2009

bon !

acu’ daca tot ne lamuriram oarescum, facem o pauza ca vb. ta : mai tre’ sa mai si mincam si sa mai stam la taifas si cu famelionu’ !

Ne mai auzim si o leaca mai pe inserateleaaaaaa 🙂 Bine ?

56. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl
😆
ai reuşi încă de la început să fii şi bine informat şi bine -voitor, 🙂
chiar dacă eşti amator

acest lucru vine de la libertatea interioară,secundar celei materiale

felicitări încă o data! 😆

57. val - 08/02/2009

Aha! Aici imi erati! Eu am incercat sa postez pe celalat blog, dar nu am reusit.
Felicitari pentru ziar. Nu numai pentru continut, structura, dar si pentru aspectul foarte rafinat, asemanator cu al ziarelor vechi si repectabile.

Felicitari si pentru paralela Elena- Hillary. De ce stiam eu ca data de nastere a lui HC este 5 noiembrie, nu 26 octombrie?

58. maya - 08/02/2009

val 😆
Servus!

59. maya - 08/02/2009

maya
Există autori carew echivalează domeniul ezoteric cu cel iniţiatic

„Iniţiere” provine din latinul initium=început/intrare
şi sugerează a doua naştere/un nou început/un nou răsărit de soare spiritual

Initium =mistere=mysteria (greacă) şi se referă la domeniul ezoteric,la ceva rezervat unor „aleşi”

A iniţia =a consacra = a transmite o influenţă spirituală,ceea ce este de fapt esenţa iniţierii

Termenul iniţiere se referă la intrarea în domeniul ezoteric,al misterelor,al inexprimabilului şi nevăzutului

În sensul celor scrise mai sus, se pot considera druzii un popor ce are o religie ezoterică?

60. maya - 08/02/2009

Hanif este cuvîntul islamic care desemnează o persoană care crede într-un singur Dumnezeu,dar nu este nici evereu,nici creştin,nici cineva care se închină la un idol.

Druzii – intră la „categoria” Hanif?

61. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl
toti “stangisti” o sa fie pe capul meu de reactionar

tu nu eşti „reacţionar” eşti A ACŢIONA + R ceea ce NU este puţin lucru! 🙂

62. val - 08/02/2009

Servus, Maya!
Eruditia ta in multe domenii, in special in cel al religiilor, este impresionanta!

63. bibliophyle - 08/02/2009

@val
salut val bine ai venit:)

64. bibliophyle - 08/02/2009

@maya
in primul rand Druzi sunt Islam, daca o recunosc sau nu. Este adevarat ei sunt un fel se sincronism peste alt sincronism daca Islamul este un sincronism intre iudaism si crestinism, Druzi au introdus si elemente gnostice. Religia druza este una din cele mai „monotesite posibile”

65. bibliophyle - 08/02/2009

@val
Data de nastere a lui E.Udrea, a fost recuperata dintr-o biografie mai mult sau mai putin credibila, am sa mai controlez o data 🙂

66. val - 08/02/2009

@Bibliophyle

Despre data de nastere a lui Hillary stiam ca este 5 noiembrie. Am memorat, deoarece si eu am aceasta data in acte (in realitate este 25 oct)

67. bibliophyle - 08/02/2009

@Val,
Nu este atat de important ziua nasteri important este ce devi dupa aia 🙂

68. val - 08/02/2009

@bybliophyle
Eu vreau sa aflu daca mai pot spera 😛

69. bibliophyle - 08/02/2009

@val
Speranta moare ultima :). Din cat te cunosc eu, asa din cartierul nostru virtual – Da poti spera. Trebuie insa sa VREI, nu numai sa poti. Peste vre-o ora am sa postez, povestea unui tanar roman care a reusit, cum se spune „all the way” . Asa ca de ce nu si tu. Esti tanara daca ai ambitie TREBUIE SA VREI 🙂

70. maya - 08/02/2009

Facerea (11):”Numele unuia (braţ) era Fison;acesta înconjoară toată ţara Havila,în care se află aur”!

Geografia nu a înregistrat niciodată o ţară Havila,dar apar 2 persoane cu acest nume,urmaşi ai lui Noe şi 2 localităţi,una în deşertul Siani şi una în Spania.

În Iliada (scrisă în sec. VIII îHr) – cîntecul XIII- Zeus îşi poartă privirea peste Bosfor şi ne spune popoarele întîlnite:”tracii, moesii şi avivii cei mai drepţi dintre muritori”. Menţionez faptul că Moise (unul dintre „favoriţii” mei) a fost contemporan cu războiul Troiei.

Zeus,pornind de la Troia îşi trece privirea peste Peninsula Balcanică de la sud la nord,avivii ocupînd nordul Dunării.Tracii şi-au numit zona în care trăiau-Tracia,
moesii-Moesia, avivii-AVIIA sau HAVILA.

Homer îi pomeneşte pe avivi si se refreră la ei ca şi la un popor.
Strabon îi aminteşte pe „avivii care sînt sciţi” şi îi numeşte „cei mai drepţi(skistai)
Arian -scriitor din Betania în sec.III en.scrie-„au venit la Alexandru soli din partea sciţilor numiţi avivi pe care Homer îi lauda”!Avivii nu erau sciţi ci geţi.

Concluzia ar fii că puţin înainte de naşterea lui Iisus Hristos,AVIVII existau şi erau cunoscuţi de istoricii timpului/HAVILA ţara aviilor!
Ioan G.Coman îi consideră pe avii,geţi în studiul „Nemurirea la traco-geto-daci”

71. bibliophyle - 08/02/2009

maya
aici nu subscriu, de nici o culoare. Ioan G.Coman nu face istorie face protocronism si asta este alta mancare de peste. Cap-coada interpretare eronata. Sorry 😆 Ioan G. Coman a fost un preot de suflet, bun teolog. Interpretarile lui Istorice complet aiurea

72. maya - 08/02/2009

Pricopius din Cezareea a fost sciitorul de curte al împăratului Iustinian (527-565)cel mai mare împărat al Imperiului roman de răsărit.Acesta a ctitorit catedrala Sfînta Sofia şi mănăstirea Sfînta Ecaterina din Muntele Sinai.

Thomas Herbert-englez- vorbea în 1626 despre nişte aşezări valahe în Asia „zişi Gebalie….urmaşii robilor valahi,trimişi de Iustinian;acesta avea încredere în Gebalie pentru că erau din neamul lui.

E.HPalmer -american- (1827)îi considera pe cei aşezaţi la mănăstirea Sfînta Ecaterina „trăgîndu-se dintr-o colonie de robi valahi….dintr-o ţară numită LLAH”

Ţara LLAH a beduinilor Gebalie =ţara BLAH sau Ţara VLAH=numele Ţării Româneşti în documente vechi

Moise Corneaţi cronicar armean în sec. IX-o numeşte Ţara BLAK
în Cuvîntul Nibelungilor -sec.X apare „vlachi”
Georgios Kedrenos cronicar bizantin sec.XI-XII îi numeşte „blachi”
Cronica rusă „Povestirea vremurilor de demult” sec. XI apare – VLAHI

Origene,Eusebiu scriau că Dacia Pontică a fost evanghelizată de „cel dintîi chemat” -Andrei,fratele lui Petru.

La 2 decenii după Andrei,Sfîntul Pavel îi trece pe locuitorii acestei provincii între cei ce se află deja întru Hristos (Coloseni (3,9-11)

după S.Coryll

73. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl
nu am de ce să mă supăr,doar nu sînt părerile mele!
sînt ipoteze de lucru,mai mult sau mai puţin de luat în calcul!
aşa ca şi cu extratereştrii! 😆

apropo!
crezi că există extratereştrii/intratereştrii/dimensiuni paralele
(nu ca şi mine,”paralelă” la limba engleză”? 😆 )

74. bibliophyle - 08/02/2009

@ maya
O sa discutam pe indelete de Vlahi si proto-istoria romanilor de fapt, imediat. In postarea urmatoare.

Postare Noua 😆

75. maya - 08/02/2009

Theo-Phyl
😆 😆 😆
Pauză! Mi s-a încins „unicul” neuron! Îndurare! 😆 😆 😆

76. val - 08/02/2009

Doamne, cum poate fi interpretata contradictia dintre cariera lui Vanghelie si notele pe care le avea???
Oare cum? Numai note de cinci, doar 3-4 de 6 in patru ani de scoala! Nici la purtare, nici la sport nici la desen nu avea 7!

77. bibliophyle - 09/02/2009

@val
Ti-am raspuns inainte, AMBITIE si VOINTA 🙂


Sorry comments are closed for this entry

%d blogeri au apreciat asta: